Obvodna kolesarska pot, ki poteka večinoma ob Ljubljanici med središčem mesta in Fužinami, je malo daljša, vendar precej lepša in varnejša alternativa kolesarski stezi ob Zaloški cesti. Pot so v sodelovanju z društvom Za mesto po dveh jeseni 2014 označili na Mestni občini Ljubljana in Turizmu Ljubljana. Dve leti kasneje so obljubili, da bodo to pot še uredili – problematično je predvsem prečkanje s Kajuhovo pred križiščem z Zaloško cesto, ki v tem delu na vzhodni strani vozišča nima kolesarske steze, na drugi strani kolesarska steza je, ampak da bi pot nadaljevali ob Ljubljanici, je treba najprej zapeljati čez robnik na pločnik. Kolesarsko stezo in klančino pri prečkanju obvodne tematske kolesarske poti so celo vključili med projekte, ki jih bodo uresničili v okviru evropskega tedna mobilnosti leta 2016.

Obljube na ljubljanski občini niso držali. Na vprašanje, zakaj niso klančine uredili ob obnovi Kajuhove ceste, so odgovorili, da je bil to severni del te ceste, bodoča klančina pa spada pod južni del. Na magistratu napovedujejo, da bodo obljubljeno klančino uredili »v sklopu urejanja Poljanskega nasipa na odseku od Cukrarne do Kajuhove, in sicer predvidoma v letu 2019«. Ampak tudi to obljubo gre jemati z rezervo, saj je to v naslednjem mandatu, za katerega seveda ni sprejetega proračuna. V Ljubljanski kolesarski mreži obžalujejo, da občina ni uredila obljubljene klančine. Luka Gabršček iz omenjene mreže pravi, da obvodna kolesarska pot ni ključna kolesarska povezava, vendar bi bilo dobro, če bi občina zanjo kljub temu poskrbela.

Neizkoriščena turistična priložnost?

Na ljubljanski občini so obvodno kolesarsko pot leta 2014 predstavili tako kot alternativno kolesarsko povezavo kot tudi povezavo, ki bo prispevala k razvoju mestnega turizma. Podžupan Janez Koželj je takrat poudaril, da je ta projekt poseben tudi zato, ker skuša občane in občanke privabiti tja, kamor sicer ne bi zašli na svojih dnevnih poteh. »Tudi v takšnih neobičajnih oblikah spodbujamo mestni turizem, vendar ne le za obiskovalce Ljubljane, ampak tudi za prebivalce mesta,« je ob odprtju poti poudaril Koželj.

Povezavi so se v naslednjih letih pridružile še tri označene kolesarske poti – sedem kilometrov dolga Gozdna pot okoli Rožnika, 14-kilometrska Plečnikova pot mimo arhitekturnih stvaritev znamenitega Ljubljančana Jožeta Plečnika in pot po že urejeni Poti spominov in tovarištva. A so na občini za promocijo teh poti po začetnem navdušenju naredili bolj malo, saj je nemogoče že najti uporaben zemljevid s potmi (in znamenitostmi) na spletu.