Dnevnik.si

Predstavitev

"Naj bo kakšna stvar še tako huda in trpka, naj bodo slabosti in napake še takšne, nikdar ne smemo mimo resnice. Kajti resnica je naše najmočnejše orožje." - Ivan Šinkovec, tedanji odgovorni urednik, zapisal v uvodniku prve številke Ljubljanskega dnevnika (2. junij 1951)

Dnevnik, družba medijskih vsebin, d. d., se lahko pohvali z več kot petdesetletno tradicijo in vedno boljšimi poslovnimi rezultati, ki so posledica hitrega prilaganja poslovanja spremembam na slovenskem in evropskem trgu. Danes sodi v največjo skupino, ki se ukvarja z založništvom v Sloveniji oziroma ki je na področju založništva knjig, časopisov in revij v okviru DZS in njenih hčera prva na našem trgu. Časnik Dnevnik kot ena izmed blagovnih znamk naše družbe sodi med osrednje slovenske dnevnoinformativne medije.

Bogata zgodovina časopisnega založništva, dolgoletna tradicija zdajateljske dejavnosti, kakovost novinarskega dela, njen položaj na trgu tiskanih medijev ter sedanja vloga in pomen za razvoj slovenske družbe časopisno hišo Dnevnik danes umeščajo med vodilne medijske hiše v državi.

Poslanstvo

S snovanjem kakovostnih tiskanih in elektronskih edicij ter projektov želimo spodbujati razvoj in napredek družbe, v kateri delujemo. Zbiramo, interpretiramo, ustvarjamo in posredujemo relevantne novice, informacije, analize, stališča ter zabavne vsebine, ki prinašajo dodano vrednost splošni javnosti, poslovni skupnosti in oglaševalcem. Zavezani smo visokim standardom zagotavljanja kakovostnih vsebin in spoštovanju novinarske etike.

Razvoj informacijske tehnologije izkoriščamo za ustvarjanje uporabnikom prilagojene vsebine in ažurnega dostopa do nje. Ustvarjamo nove projekte, ki so plod inovativnih idej in so usmerjeni v integracijo medijskega znanja, podjetniške pobude ter poslovnih priložnosti.

Vizija

Postali bomo vodilna založniška hiša tiskanih in elektronskih edicij v Sloveniji, ki z integracijo medijskih in poslovnih priložnosti ustvarja višje donose kot najuspešnejši konkurenti v panogi. Vodili bomo razvoj na področju integracije tiskanih in spletnih edicij v splošni javnosti in poslovni skupnosti ter s tem presegali pričakovanja naših uporabnikov, oglaševalcev, lastnikov in poslovnih partnerjev.

Vrednote

  1. Zagotavljanje kakovostnih in kredibilnih vsebin.
  2. Vzdrževanje spoštljivega in poštenega odnosa z zaposlenimi, ki temelji na medsebojnem spoštovanju, odgovornosti in prizadevanju po izpolnjevanju načel odličnosti.
  3. Vzdrževanje poštenih dolgoročnih odnosov z našimi uporabniki, oglaševalci in poslovnimi partnerji.
  4. Ustvarjanje vrednosti za naše zaposlene, lastnike, uporabnike in poslovno skupnost.
  5. Odgovorno ravnanje do okolja in skupnosti, v katerih delujemo.

Družbena odgovornost

Družba medijskih vsebin Dnevnik, d. d., se kot ena vodilnih slovenskih medijskih hiš zaveda svoje družbene odgovornosti. Poleg skrbi za ažurnost, točnost in kakovost informacij, ki jih posredujemo javnosti, svoje naloge uresničujemo tudi z donacijami v okviru pobude Iskrica Nedeljskega, s sponzoriranjem na področju slovenskega športa in kulture, s številnimi dogodki pa poskrbimo tudi za našo odprtost javnosti in soustvarjanje slovenskega vsakdana.

Dnevnik se trudi spodbujati rast – s projektom Gazela predstavlja in pomaga hitro rastočim podjetjem, s projektom Zlata nit izpostavlja najboljše zaposlovalce in promovira njihove dobre prakse. // Dnevnik je organizator izbora najboljših hitro rastočih podjetij Gazela, nosilec medijsko-raziskovalnega projekta Zlata nit, v okviru katerega poteka tudi vsakoletni izbor najboljših zaposlovalcev, ter medijski pokrovitelj številnih vidnejših dogodkov s področja kulture, gospodarstva, športa in izobraževanja.

Dnevnik na področju odrskega ustvarjanja v sodelovanju z Mestnim gledališčem ljubljanskim vsako leto podeli Dnevnikovo nagrado najboljšemu igralcu. Že nekaj let je Dnevnik pokrovitelj Olimpijskega komiteja Slovenije, podpira pa tudi Atletsko zvezo Slovenije.

Dnevnik je priznanju za družbeno odgovorno podjetje dodal mednarodno dimenzijo - Družba medijskih vsebin Dnevnik, pod okriljem katere izhaja časnik Dnevnik, se uvršča med družbeno najodgovornejša podjetja v Sloveniji in je del mednarodne mreže UN Global Compact. Ta mreža je nastala na pobudo Združenih narodov in vključuje več kot 2500 podjetij, nevladnih organizacij in univerz iz devetdesetih držav, vsi ti pa se v svojem delovanju zavezujejo k spoštovanju načel o človekovih pravicah, delavskih standardih in odgovornosti do okolja.

65 let odličnosti

2. junij 1951 Izide prva številka Ljubljanskega dnevnika. Ustanovitelj Ljubljanskega dnevnika, predhodnika današnjega časnika Dnevnik, je bila Osvobodilna fronta Slovenije. Prva številka je štela šest strani, za njen izvod pa je bilo treba odšteti pet jugoslovanskih dinarjev.
1958 Začne se gradnja današnjega Dnevnikovega poslopje ob Kopitarjevi ulici, po načrtih arhitekta Edvarda Ravnikarja. Gradnja je zaključena tri leta kasneje. Zaradi živahne rumene barve se je tedaj med ljudmi oprijelo ime "kanarček".
1. januar 1961 Uveden je bil nov, zmanjšan format Ljubljanskega dnevnika.
7. januar 1962 Izide prva številka Nedeljskega dnevnika, časnika, ki ga danes prebira več kot pol milijona Slovencev. Prvi glavni in odgovorni urednik daleč najbolj priljubljenega časopisa v Sloveniji je bil Miloš Mikeln.
1. april 1968 Ljubljanski dnevnik se preimenuje v Dnevnik.
30. april 1970 V Dnevniku je objavljena prva barvna fotografija.
2. november 1980 Izide tisoča številka Nedeljskega dnevnika.
1981 Poslopju Dnevnika je dograjen prizidek, v obeh njegovih delih pa so danes prostori uprave družbe Dnevnik in uredništev časnika Dnevnik, tednika Nedeljski dnevnik in edicij Razvedrila.
10. januar 1990 Dnevnik se preimenuje v Neodvisni dnevnik.
21. december 1991 Neodvisni dnevnik se znova preimenuje v Dnevnik (tokrat z zeleno piko na i).
25. december 1995 Izide prva številka Nedeljskega dnevnika, ki je natisnjena v barvah.
25. januar 1996 Prva številka Dnevnika je natisnjena v barvah.
6. december 1997 Dnevniku in Nedeljskemu dnevniku se pridruži tednik Hopla. Prvi urednik tednika z razvedrilno vsebino je bil Tone Janežič.
13. januar 1998 Edicije časopisne hiše Dnevnik začno izhajati tudi na medmrežju.
2. julij 2001 Dnevnik praznuje 50-letnico.
30. september 2002 Dnevnik izide v novi, sodobni grafični podobi.
21. september 2004 Časopisna družba Dnevnik kupi založniško podjetje Razvedrilo in še okrepi svoj položaj v prostoru slovenskih tiskanih medijev.
18. marec 2005 Časopisna družba Dnevnik postane edini lastnik družbe Gazela R. E.
15. september 2005 Izhajati začne nov slovenski dnevnik – časnik Direkt, odgovorni urednik je Bojan Požar.
9. julij 2006 Dnevnikov spletni portal doživi temeljito preoblikovanje in prenovo.
11. oktober 2006 Predstavi se prenovljen Nedeljski dnevnik.
28. oktober 2006 Izide nov tednik, Dnevnikov Objektiv, ki je priložen sobotnemu Dnevniku.
2007 Časnik Dnevnik pridobi status Superbrands in se med 800 finalisti uvrsti med 40 vodilnih slovenskih blagovnih znamk.
16. junij 2007 Slovenskim bralcem se predstavi prenovljeni in pomlajeni časopis Dnevnik, ki je prepoznaven tudi z novim logotipom
24. september 2007 Lansiran je projekt Dnevnikove spletne televizije DnevnikVideo.TV
2008 Časnik Dnevnik vnovič pridobi status Superbrands in se med 800 finalisti uvrsti med 40 vodilnih slovenskih blagovnih znamk.
9. april 2008 Nedeljski dnevnik izide v prenovljeni likovni podobi in se predstavi tudi spletnim uporabnikom na spletni strani http://nedeljski.dnevnik.si
1. januar 2009 Ali Žerdin postane odgovorni urednik časnika Dnevnik. Na tem mestu nasledi Mirana Lesjaka, ki je funkcijo odgovornega urednika opravljal sedem let.
2009 Blagovna znamka Dnevnik (poleg Dela, s katerim si deli lovoriko) postane »Trusted Brand 2009« na področju dnevnih časopisov.
10. februar 2010 Suzana Rankov prevzame funkcijo začasne odgovorne urednice časnika Dnevnik in Dnevnika Online.
16. junij 2010 Časopisna družba Dnevnik, d.d., se preimenuje v Dnevnik, družbo medijskih vsebin, d.d.
1. julij 2010 Odgovorni urednik Nedeljskega dnevnika Zlatko Šetinc prevzame funkcijo začasnega odgovornega urednika časnika Dnevnik in Dnevnika Online.
8. november 2010 Slovenskim uporabnikom tabličnih računalnikov in pametnih telefonov se predstavi digitalna edicija Dnevnika
2. julij 2011 Časnik Dnevnik praznuje 60-letnico izhajanja.
29. oktober 2011 Bojan Petan prevzame funkcijo začasnega predsednika uprave.
29. november 2011 Priloga Antena izide zadnjič.
7. januar 2012 Nedeljski dnevnik praznuje 50. letnico izhajanja.
1. marec 2012 Za novo odgovorno urednico Dnevnika je imenovana Suzana Rankov.
6. september 2012 Bojan Petan postane predsednik uprave družbe Dnevnik, d.d.
8. november 2012 Dnevnik izide v novi, sodobni grafični podobi

Naziv podjetja
Dnevnik, d.d.

Dolgi naziv PRS
Dnevnik, družba medijskih vsebin, d.d.

Sedež

Matična številka
5049334

Identifikacijska številka za DDV
SI 47263261

TRR
SI56 0430 2000 2874 676 NOVA KBM d.d.

Vpisano pri ...
Okrožnem sodišču v Ljubljani, vložek številka 1/02052/00.

Znesek osnovnega kapitala družbe
1.387.556,33 €

Lastniška struktura

  1. DZS, d.d. 35,11%
  2. Styria Media International AG 25,74%
  3. DZS Investicije, d.o.o. 15,94 %
  4. Delo Prodaja, d.d. 10,35%
  5. Dnevnik. d.d. 6,88%
  6. ostali 5,98%