Prenovljena Eipprova ulica je enosmerna v smeri od trnovske cerkve proti Ljubljanici, ob njej pa ni več mogoče parkirati. Na ta račun je občina pridobila več prostora za pešce in kolesarje, približno 40 ukinjenih parkirnih prostorov pa je nadomestila na območju Trnovskega pristana s preureditvijo obstoječih parkirnih površin. Občina je uredila tudi nabrežje bližnje Gradaščice, med drugim je ohranila obstoječi drevored ob vodi in uredila peščeno sprehajališče, ki je razsvetljeno s svetilkami. Ureditev Eipprove ulice in nabrežij Gradaščice naj bi občino stala predvidoma nekaj več kot 405.000 evrov skupaj z davkom na dodano vrednost, kolikor je znašala vrednost gradbene pogodbe med občino in Hidrotehnikom, ki je prenovil ulico in nabrežje.

Poleg Eipprove ulice je občina včeraj občanom predstavila tudi nedavno prenovljen most med Krakovskim nasipom in Trnovskim pristanom. Omenjeni most, ki se imenuje tudi Razorčev most ali Jekarski most, je v sklopu odloka o razglasitvi Krakova in Eipprove ulice za kulturni in zgodovinski spomenik zaščiten. Register kulturne dediščine razkriva, da je bil most zgrajen leta 1903 na mestu starega lesenega mostu, načrt zanj pa je izdelal nekdanji Mestni stavbni urad. vbr