Imenovanje glasbenika, modnega inovatorja in podjetnika A$AP Rockyja za prvega kreativnega direktorja znamke Ray-Ban predstavlja po mnenju poznavalcev modne scene vizionarsko partnerstvo, ki združuje dediščino ikonične znamke s svežo ustvarjalno energijo. Znan po svojem vplivu na trende v glasbeni in modni industriji Rocky prinaša edinstveno vizijo v Ray-Ban Studios, kjer bo vodil kreativne projekte in aktivno sodeloval pri oblikovanju prihodnje podobe in dizajna znamke.
Očala kot življenjski slog
Njegova vloga je vidna tudi že v napovedani kolekciji Blacked Out, reinterpretaciji legendarnega modela Mega Icons z inovativnimi lečami, ki je luč sveta ugledala aprila. A$AP Rocky kot kreativni direktor prevzema krmilo Ray-Ban Studios, kreativne platforme, ki so jo predstavili leta 2016 ter slavi moč glasbe in zgodbe pogumnih umetnikov. Partnerstvo je pomemben korak v razvoju Ray-Bana, ki združuje njegovo bogato dediščino s sodobno kulturo, prežeto z Rockyjevim prepoznavnim slogom. »Vedno sem občudoval sposobnost Ray-Bana, da kljub nenehnemu razvijanju ostaja zvest svojim koreninam. Navdušen sem, da sem del močne zapuščine in imam priložnost razviti naslednje poglavje za to legendarno znamko,« je dejal A$AP Rocky.
»Ray-Ban presega industrijo očal: ni le blagovna znamka, je življenjski slog. Že skoraj 80 let ga nosijo najbolj znani glasbeniki, umetniki, igralci in junaki – oblikujejo in preoblikujejo status quo, vodijo kulturne revolucije vseh časov. Danes želimo pozdraviti A$AP Rockyja, vizionarskega umetnika in ustvarjalca. Njegova sposobnost premikanja meja različnih svetov je v skladu z DNK znamke. Krepimo vrednote inovativnosti, pionirskega duha in poguma,« je dejal Leonardo Maria Del Vecchio, predsednik znamke.
Uresničevanje drznih idej
Rocky bo predstavil posebne okvirje, ki združujejo klasične elemente z drznimi in sodobnimi vplivi. Kolekcija Blacked Out tako vključuje tradicionalne modele, zdaj v različici Mega s pozlačenimi detajli in povsem novimi ultračrnimi lečami. Poleg oblikovanja očal bo Rockyjeva udeležba vključevala tudi vodenje kampanj in preoblikovanje trgovin Ray-Ban.