Povpraševanje po luksuznih blagovnih znamkah je zadnja leta drastično upadlo. To je občutila tudi italijanska Prada, ki je rešitev videla prav v širitvi blagovne znamke. Po drugi strani pa je Versace zadnjih nekaj četrtletij posloval z izgubo. Združitev dveh modnih znamk tako krepi položaj Italije v luksuzni industriji, ki jo vodijo francoski konglomerati, največji med njimi pa je LVMH.
Ko je Donatella Versace sredi marca oznanila, da odstopa s položaja kreativne direktorice in da jo bo na tem mestu nadomestil oblikovalec Dario Vitale, ki je pred tem delal v modnih hišah Dsquared2, Bottega Veneta in Miu Miu, je bilo že mogoče slutiti, da v Versace prihajajo tektonske spremembe. Prvič se je namreč zgodilo, da je mesto kreativnega direktorja prevzel nekdo od zunaj. In še eno naključje – ali pa tudi ne – Vitale je pred prihodom v Versace sodeloval z modno znamko Miu Miu, ki jo je leta 1992 ustanovila Miuccia Prada.
»Naš cilj je nadaljevati Versacejevo zapuščino ter na novo interpretirati njegovo drzno in brezčasno estetiko,« je ob prevzemu znamke dejal predsednik PradeTrumpova politika znižala ceno znamke
Cena, na katero je Prada pristala, je precej nižja v primerjavi z 2,15 milijarde dolarjev, ki jih je ameriški Capri, takrat znan kot Michael Kors, plačal za Versace leta 2018. Kot so poročali mediji, se je ob prodaji znamke tokrat govorilo o vrednosti približno 1,5 milijarde evrov (1,7 milijarde dolarjev), vendar je bila to cena še pred nedavnimi pretresi na trgu, ki so jih povzročile napovedane carine ameriškega predsednika Donalda Trumpa. Lastništvo Versaceja z njegovimi drznimi baročnimi potiski bo Pradi, znani po minimalističnem slogu, zagotovo prineslo nove stranke. »Versace ima ogromen potencial. Pot bo dolga in bo zahtevala disciplinirano izvedbo in potrpežljivost,« je dejal Andrea Guerra, izvršni direktor Prade.
Pradini prevzemi
Po Helmutu Langu in Jilu Sanderju, ki ju je vodilni delničar Prade Bertelli označil za »strateško napako«, se je skupina večinoma izogibala sklepanju večjih poslov. Mimogrede, Prado je leta 1913 v Milanu ustanovil Mario Prada, konec sedemdesetih let prejšnjega stoletja pa sta podjetje podedovala njegova vnukinja Miuccia Prada in njen mož Patrizio Bertelli, ki sta začela uporabljati takrat inovativne vodoodporne najlonske materiale s preprostim in dovršenim dizajnom. Prada je bila že takrat dojeta kot luksuzna blagovna znamka, zato je Miuccia za pospešitev poslovanja ustanovila Miu Miu kot hčerinsko podjetje Prade, podjetje pa je sklenilo partnerstvo tudi s skupino LVMH za pridobitev skupnega deleža v Fendiju. Danes ima skupina Prada v lasti nekatere najprestižnejše blagovne znamke na svetu, kot so Prada, Miu Miu, Church's, Car Shoe, tudi zgodovinsko Pasticceria Marchesi, od 10. aprila pa tudi modno hišo Versace.