Pri Hublotu so namreč želeli, da bi Đoković njihovo uro nosil med teniškimi dvoboji, kar bi jim seveda prineslo bistveno več reklame. Podobno je večino kariere denimo počel Đokovićev večni tekmec Rafael Nadal, a je razlika v tem, da je Španec sodelovanje z znamko Richard Mille začel že v mladih letih, Srb pa se na igranje z uro, potem ko je bil vso kariero vajen igrati brez nje, nikakor ni mogel navaditi.
»Pri Hublotu so se res trudili na vse mogoče načine, povezali so se celo z Lacostom, ki je Novakov sponzor za oblačila, in skupaj naredili ročni znojnik ter vanj vgradili uro, s čimer praktično ne bi bilo razlike med tem, ali jo nosi ali ne. A je Đoković na vse skupaj odgovoril, da se bo med brisanjem potu še udaril in dobil modrico, kar bo vse prej kot dobra reklama, in naposled je tudi to padlo v vodo,« je povedal strokovnjak za ure Strahinja Đorić.
Tako je ostalo pri tem, da si Đoković uro nadene takoj po končanem dvoboju, kar domala vsakič v objektiv ujamejo tudi televizijske kamere, večinoma pa gre za Hublotovo uro big bang unico Novak Djokovic, ki je deloma narejena iz recikliranih Novakovih teniških oblačil in loparjev ter ima tako, kot se radi pohvalijo, vgrajen Novakov DNK. Naredili so jih natanko 100, posamezna stane 54.900 evrov, pri tem, kdo jo lahko kupi ali dobi, pa so izredno striktni. Tudi Novak Đoković je v last dobil le eno, celo svojemu bratu jo je kljub bogati sponzorski pogodbi moral kupiti in jo torej plačati.