Dunja je na instagramu delila vtise s potovanja in zapisala, da so se dekleta vrnila domov polna vtisov, s polnimi želodci in bolečimi mišicami od smeha, mnogim njenim sledilcem pa ni bilo do smeha, ker zaposlenim ni privoščila niti ene prenočitve v Barceloni, kar po njihovem ni vredno tako uspešne podjetnice.
»Guma njenega porscheja stane več kot to potovanje, res me veseli, da je privarčevala pri zaposlenih, brez katerih sploh ne bi obstajala,« je na primer zapisal eden od sledilcev, Jovanićeva pa se ni pustila motiti, ampak je kritikom sporočila: »Ne obstaja zakon o trajanju timbildinga. Če bi bile tri dni, bi me napadli, da zapravljam – zato, lepo prosim, pojdite gradit svoje firme in delajte po svoje.«
Jovanićeva je ena najbolj prepoznavnih vplivnic v regiji, njeno delo pa že dolgo presega meje države. Kariero je začela pred desetletjem kot študentka ekonomije, njena prva plača pa naj bi znašala okoli 150 evrov. Kasneje je ustvarila blagovni znamki #BÉBÉSWIM in Bébé by Dunja, pod katero od leta 2021 ponuja različna oblačila.