Siddharta v Siolovi oglaševalski akciji
V agenciji Pristop so za Siol pripravili oglaševalsko akcijo Edini pravi TRIO. Zasnovali so jo s ciljem predstavitve jesenske prodajne ponudbe Siolovih storitev s poudarkom na paketu Trio, hkrati pa obstoječim in potencialnim uporabnikom predstaviti bistvo blagovne znamke Siol, ki je v zabavi. Osrednji element akcije je poleg že izvedenega glasbenega festivala Vesolje veselja televizijski oglas, v katerem nastopa glasbena skupina Siddharta, med ostalimi oblikami promocije pa so še radijski in tiskani oglasi, veleplakati, ulične promocije, spletno oglaševanje in produktni odnosi z mediji. Televizijski oglas je režiral Thor, ustvarili pa so ga v produkcijski hiši Super 16.
Jesensko srečanje Worldcoma v znamenju družabnih mrežMednarodno združenje za odnose z javnostmi Worldcom pripravlja regionalno srečanje regije EMEA, ki bo od 24. do 26. septembra v italijanski Taormini. Kot osrednjega predavatelja napovedujejo Martyna Hopa, direktorja agencije za pospeševanje spletne prodaje WRS, ki bo govoril o tem, kako lahko podjetja za odnose z javnostmi učinkovitost svojih akcij povečajo s pomočjo orodij spletnega komuniciranja.
Kot so sporočili iz ljubljanske agencije Dialog co, ki je od lanske jeseni članica Worldcoma, bo srečanje potekalo v znamenju spletnih družabnih mrež, ki so nova stalnica odnosov z javnostmi. "Na letošnjem jesenskem srečanju se bomo osredotočili na družbene mreže, ki pridobivajo pomen tako v sektorju B2C kot B2B," je povedal Crispin Manners, predsednik sekcije EMEA v Worldcomu, in dodal, da bodo z usklajevanjem obilice strokovnih znanj članic združenja lahko razvijali jasne strategije uporabe spletnih družabnih medijev in jih vključili v komunikacijske projekte, ki naročnikom prinašajo rezultate.
General Motors ponuja "garancijo zadovoljstva"Da bi si ponovno pridobil zaupanje Američanov, je avtomobilski gigant General Motors začel s ponudbo 60-dnevne "garancije zadovoljstva" kupcem novih avtomobilov znamk Chevrolet, Buick, GMC in Cadillac. GM-ova najnovejša promocija dovoljuje kupcem, da kupljeni avto vrnejo do 60 dni po nakupu, če z njim ne bodo zadovoljni, vplačani znesek pa jim je povrnjen. Promocija je del širše oglaševalske akcije, ki so jo poimenovali Naj najboljši avto zmaga, nadaljevala pa se bo s televizijskimi oglasi, v katerem bodo lastnosti GM-ovih avtomobilov primerjali z lastnostmi konkurenčnih modelov.
Procter & Gamble cilja na napredne mameMultinacionalka Procter & Gabmle bo svoje ključne izdelke za gospodinjstvo in lepoto združila pod krovno spletno stranjo, namenjeno naprednim in tehnološko bolje osveščenim mamam. Spletna stran supersavvyme.com namreč cilja na mame z otroki, starimi nad pet let, in ki vsak dan uporabljajo internet. Na strani so tako objavljeni blogi, forum in spletne ponudbe izdelkov ter članki o vsem, kar naj bi zanimalo sodobne mame, od sajenja rož do tega, kako pripraviti zabavo. P&G bo spletno skupnost promoviral predvsem s pomočjo elektronske pošte in nagradnih iger. Podobne spletne skupnosti namerava P&G vzpostaviti v vseh večjih evropskih državah, vključno s Francijo, Nemčijo in Italijo.
Izšel je novi DosjePodjetje Medijski partner je izdalo veliko knjigo oglaševanja Dosje 2009/2010, v katerih so zbrani ponudniki oglaševalskih storitev v Sloveniji. Predstavljenih je več kot 300 oglaševalskih agencij, medijskih agencij in specialistov, agencij za odnose z javnostmi in komunikacijski menedžment, tržnoraziskovalnih organizacij, spletnih agencij, oblikovalcev, fotografov in tiskarjev.