Gre za simulator ležišča, ki vsakemu posamezniku z umetno inteligenco glede na potrebe, način spanja in težave oblikuje povsem personalizirano ležišče.

»Kot prvi na svetu smo v nov koncept združili tri ključne trende: uporabo množične prilagoditve, tehnologiji umetne inteligence in virtualne resničnosti ter ekološki vidik. Verjamemo, da bo to nova globalna smer razvoja na področju spanja in nakupa ležišč,« je ob predstavitvi novosti, ki spreminja nakupovanje ležišča in uporabniške izkušnje kupcev, pojasnila Vesna Virant, vodja blagovne znamke Dormeo.

Pri omenjenem proizvajalcu ležišč poudarjajo, da ima glede na raziskave večina ljudi velike težave z izbiro pravega ležišča, prav tako večina ne ve, kako ležišča sploh izbrati in primerjati.

»Zato je približno 25 odstotkov ljudi že takoj po nakupu nezadovoljnih z udobjem ležišča, prav tako pa ima vsak posameznik hkrati še svoje potrebe, način spanja in morebitne težave, kar prodajalcem oteži popolno svetovanje. Kot odgovor tem zagatam smo v Sloveniji razvili revolucionarno novost,« so izpostavili inovatorji na področju spanja.

 

 

 

 

 

Priporočamo