Sicer bo njegova operativna hitrost 400 km na uro, kar je še vedno dovolj, da je prehitel dosedanjega rekorderja, kitajski model CR400, ki vozi s hitrostjo 350 km na uro in so ga predstavili leta 2017. 

Da bi izpolnili stroge zahteve pred komercialnim delovanjem, so razvijalci doslej opravili že več kot 3000 simulacij in več kot 2000 testiranj platforme, potrebni bodo še nadaljnji testi in izboljšave prototipa, da bi izpolnili vse potrebne standarde, poroča China Daily. 

Razvijalci so ob predstavitvi vlaka izpostavili njegovo operativno hitrost, energetsko učinkovitost, nizko stopnjo hrupa in učinkovite zavore. Odlične specifike obljubljajo, da bo vlak skrajšal potovalne čase in izboljšal povezljivost, zaradi česar bo potovanje za ljudi bolj privlačno. 

Foto: Profimedia

Vlak bo poleg zelo hitrega potovanja nudil tudi udobje. Foto: Profimedia

47 tisoč kilometrov železniških prog

V minulem desetletju je Kitajska zgradila na tisoče kilometrov novih železnic po vsej državi. Po podatkih kitajskega ministrstva za promet, njeno železniško omrežje obsega več kot 160.000 kilometrov, od tega je več kot 46.000 kilometrov visokohitrostnih železniških prog. Širitev visokohitrostnega železniškega omrežja igra ključno vlogo pri gospodarskem in družbenem razvoju države, vse bolj pa ta način potovanja postaja učinkovita alternativa letalskemu prevozu.

Iz Ljubljane do Budimpešte v eni uri

Če se odločite, da boste iz Ljubljane do Budimpešte potovali z vlakom, vam bo to vzelo približno 8 ur. Z vlakom CR450 pa bi na isto destinacijo prišli v približno eni uri. Super, kajne?

Priporočamo