Nov BYD-jev sistem bo s 1000-kilovatno (kW) močjo polnjenja dvakrat močnejši od Teslinih ekspresnih polnilnic z najvišjo močjo 500 kW. Med predstavitvijo tehnologije je baterija uspela podpirati še vedno izjemno 600-kilovatno moč polnjenja, ko je bila že 90-odstotno napolnjena. Moč oziroma hitrost polnjenja se pri električnih avtomobilih običajno močno spusti, ko dosežejo 80 odstotno napolnjenost baterije. Tako se preprečuje preobremenitev baterije oziroma njeno degradacijo med polnjenjem.
Ker bi polnjenje z močjo 1000 kW že samo po sebi močno obremenilo običajne baterije, so pri BYD predstavili tudi novo vrsto baterije, ki naj bi bila posebej prilagojena za hitro polnjenje. Povsem zvrhati naj bi jo bilo možno že v 6 minutah, kar vključuje obdobje počasnejšega polnjenja pri začetnih in končnih odstotkih. Teže in kapacitete baterije BYD na predstavitvi ni razkril.
Kot bi tankal gorivo
Ustanovitelj družbe BYD Wang Chuanfu je dejal, da želijo z novo tehnologijo nasloviti skrbi uporabnikov glede polnjenja električnih vozil. »Prizadevamo si, da bi bil čas polnjenja električnih vozil enako kratek kot čas polnjenja vozil na fosilna goriva,« je dejal na ponedeljkovi predstavitvi.
Pri BYD so novo baterijsko tehnologijo predstavili skupaj z dvema novima modeloma električnih vozil, han L in tang L, ki bosta kot prva uporabljala novi sistem. Podjetje s sedežem v Shenzhenu je predstavilo tudi načrte za izgradnjo več kot 4000 ultrahitrih polnilnih postaj po vsej državi, ki bodo podpirale novo tehnologijo.
Delnice BYD so med današnjim trgovanjem na hongkonški borzi porasle za šest odstotkov in dosegle novo rekordno vrednost, še poroča AFP.