Projekt prinaša osem ekskluzivnih poti, ki vodijo skozi 14 italijanskih regij, od beneških kanalov in obale Portofina do srednjeveške Siene in zgodovinske Matere. Posebno mesto imajo znamenita mesta na Siciliji  – Palermo, Taormina in Catania.

Luksuz na tirih z italijanskim podpisom

Vlak ima 31 razkošnih kabin, od tega 18 suit, 12 prestižnih kabin in eno posebno – La Dolce Vita Suite. Vse skupaj pa lepo povezuje ikonični notranji dizajn. Za oblikovanje notranjosti je poskrbel milanski studio Dimorestudio, kjer so navdih črpali iz italijanskega oblikovalskega zlatega obdobja v sredini 20. stoletja. Zasnovo prežemajo vplivi legend, kot so arhitekti Gio Ponti, Gae Aulenti in Osvaldo Borsani – nostalgično, a hkrati sodobno razkošje. S tem Italija znova potrjuje svoj globalni status na področju dizajna. 

Potnike razvajajo s kulinariko 

Za gastronomsko izkušnjo skrbi sloviti kuhar Heinz Beck, ki je pripravil jedilnik iz regionalnih specialitet, vsaka jed pa pripoveduje zgodbo o italijanski kulinarični tradiciji. Poznavalci to edinstveno doživetje opisujejo kot ključno privlačnost, ki dodatno utrjuje sloves Italije kot svetovne kulinarične destinacije. 

Foto: Profimedia

Za gastronomsko izkušnjo skrbi sloviti kuhar Heinz Beck. Foto: Profimedia

Novo obdobje italijanskega železniškega turizma

Generalni direktor podjetja Arsenale, Paolo Barletta, je projekt označil za pionirski model, ki bi lahko postal globalni standard luksuznega železniškega turizma. Vlak naj bi spodbudil gospodarstvo z vključevanjem lokalnega gostinstva, podpiral turizem izven sezone in hkrati krepil podjetništvo.

Tudi direktorica Orient Expressa, Gilda Perez Alvarado, meni, da gre za edinstveno izkušnjo – od prvega trenutka, ko potnik vstopi v prefinjeni Orient Express Lounge na postaji Ostiense, pa vse do nepozabnega potovanja po Italiji.

Po mnenju italijanskih oblasti je lansiranje luksuznega vlaka ključna poteza za uveljavitev Italije kot vodilne destinacije trajnostnega luksuznega turizma. Vlak je del širše strategije za krepitev železniške infrastrukture, decentralizacijo turizma in globalno promocijo italijanske kulturne dediščine.

Priporočamo