Ko se je Stephen Colbert v svoji satirični večerni oddaji The Late Show with Stephen Colbert pred dvema letoma šalil iz mobilne igre The Candy Crush Saga, si nihče ni mislil, da bo šala delno postala resničnost. Colbert je takrat na svoj način komentiral novico o odločitvi družbe Activision Blizzard, ki je za nepredstavljivih 5,9 milijarde kupila britansko podjetje King Digital Entertainment, avtorja Candy Crusha.

Znesek, ki ga je Activision Blizzard odštel za to britansko podjetje, predvsem za eno najbolj priljubljenih iger na pametnih tablicah in telefonih na svetu, je bil namreč večji od zneska, ki ga je Disney plačal Georgeu Lucasu za Vojno zvezd, zato se je Colbert vprašal, kakšen bi bil videti celovečerni film, ki bi temeljil na Candy Crush Sagi. Skeč je posnel z igralcem Liamom Neesamom in z njim odigral melodramatični prizor, ki namiguje na to, da se bo zdaj zdaj razvil v visokoproračunsko akcijo. Candy Crush sam po sebi nima prav nobene pametne zgodbe, gre samo za sestavljanje barvitih bombonov v vrste, ki v različnih kombinacijah prinašajo različno število točk in so iz stopnje v stopnjo težji.

Merili so se z rekordno gledano premiero Igre prestolov

Svojega filma Candy Crush sicer še ni dobil, so ga pa dobili denimo smeški oziroma ikone, ki jih za izražanje čustev uporabljamo pri pisanju tekstovnih sporočil. Zgodba animiranega Filma o emojijih (The Emoji Movie), ki prihaja v naše kinematografe sredi avgusta, se bo delno dogajala tudi v deželi The Candy Crush Sage, že zdaj pa je omenjeno igričarsko sago mogoče gledati tudi na televiziji. V začetku meseca, 9. julija, je na televizijo CBS prišla oddaja Candy Crush, ki je nastala v sodelovanju s King Digital Entertainmentom. TV-šov, ki se lahko pohvali z največjim zaslonom na dotik na svetu, je enourna oddaja, v kateri se ekipe po dva merijo med seboj v različnih interaktivnih izzivih, ki temeljijo na mobilni igri. V vsaki epizodi šova, ki ga vodi igralec in plesalec Mario Lopez, menda tudi sam velik ljubitelj Candy Crusha, se pomerijo štiri ekipe, zmagovalec pa dobi sto tisoč dolarjev.

Gledanost šova je padla že v drugi epizodi, a je bila to minulo nedeljo usoda vseh televizijskih vsebin, saj so se merile s premiero nove sezone Igre prestolov. Igra prestolov je po drugi strani imela največjo gledanost doslej. Prvo epizodo sedme sezone z naslovom Dragonstone si je na televiziji ogledalo 10,1 milijona ljudi, dodatnih šest milijonov pa še na drugih platformah, kot sta HBO Go in HBO Now. Doslej je rekordno gledanost imela zadnja epizoda šeste sezone, ki jo je videlo 8,89 milijona gledalcev, najnovejša epizoda, ki jo je režiral Jeremy Podeswa, pa je postala najbolj gledana premiera v zgodovini HBO in je imela kar 27 odstotkov višjo gledanost kot premiera šeste sezone.

1,3 milijarde dolarjev zaslužka v enem letu

Na merodajne rezultate o gledanosti Candy Crush šova bo tako treba počakati sedem tednov, saj se bo takrat iztekla sedma sezona Igre prestolov, so pa popolnoma jasni podatki o tem, kako priljubljena je sama igra. Candy Crush, ki iz tedna v teden širi število stopenj, tako da jih je zdaj že več kot 2000, velja za igro, ki povzroča pravo zasvojenost, kar dobro pozna marsikateri ljubitelj pisanih bombonov.

Od konca leta 2012, ko je prišla v ponudbo mobilnih aplikacij, do leta 2013 je bila sneta več kot 500-milijonkrat, leto pozneje je imela 245 milijonov aktivnih igralcev, do lani pa se je številka umirila pri 166 milijonih. V letu 2014 so igralci Candy Crusha med igranjem igre zapravili kar 1,3 milijarde dolarjev, čeprav je v osnovi brezplačna in jo je mogoče brezplačno tudi igrati. Stanejo življenja, pomoč pri igranju igre in hitrejše prehajanje iz ene stopnje v drugo, kar igralci Candy Crusha izdatno izrabljajo. Danes sicer malo manj kot pred dvema letoma, še vedno pa gre za neverjetno dobičkonosno igro. Ta zdaj prinaša približno dva milijona dolarjev zaslužka na dan, vsak dan pa si jo na svoje pametne telefone in tablice namesti več kot 60.000 uporabnikov.