Da je klasična limuzina C-elysee to, torej nizkocenovni avto, na prvi pogled niti ni opazno. Sprednji del je povsem citröenovski, pa tudi sicer so oblikovalci z oblikovnimi linijami zadeli v polno. Prvi znak nizkocenovnosti se pokaže pri prtljažniku (mimogrede: moč ga je odpreti le iz voznikove kabine ali z daljšim pritiskom na ključu), saj je pokrov brez notranje obloge. Je pa prtljažni prostor s 506 litri zares velik, manjša težava je le njegova dokaj ozka odprtina, ki kdaj pa kdaj oteži zlaganje (večjih) predmetov.

Da so razvojniki pri ustvarjanju C-elyseeja res razmišljali o čim večji varčnosti, smo dokončno razumeli, ko smo sedli v kabino, na voznikov sedež. Tam smo se namreč počutili, kot bi se preselili kakšnih 15 let v preteklost. Oblikovalci so sicer s svetlečo plastiko poskušali dodati nekoliko dodatne dinamike, a česa bistvenega to ne spremeni. Nadalje, volan je nastavljiv zgolj po višini, in ne tudi po globini, odlagalnih prostorov je le za vzorec, o kakšnem razkošnem zaslonu pa ni ne duha ne sluha – a je treba dodati, da tudi manjši povsem zadovolji osnovne potrebe, kar je navsezadnje, kot že omenjeno, tudi naloga tega avtomobila. No, da smo v sedanjosti, se vendarle pokaže tudi s tem, da avto omogoča povezavo bluetooth ter s tem prostoročno telefoniranje in poslušanje glasbe, da najdemo priključek USB…

Nekoliko slabši vtis voznikovega delovnega prostora izgine, ko ugotovimo, da je kabina tega 4,42 metra dolgega avtomobila presenetljivo prostorna in da v njej brez težav in udobno sedijo štiri odrasle osebe, nanj pa pozabimo tudi po zagonu avtomobila in pozneje, saj C-elysee kar malce v nasprotju s pričakovanjem ponuja zelo solidno vozno izkušnjo. Konjiček manj od stotih v 1,6-litrskem dizelskem motorju pomeni, da z 99 (73 kilovati) ta deluje dovolj poskočno in odzivno (do hitrosti 100 km/h pospeši v 10,8 sekunde), je pa res, da je precej glasen in ne najbolj miren. A kar je, sploh pa pri takem avtomobilu, najpomembnejše – je izredno varčen! Na našem testu je tako poraba znašala zgolj deciliter več od petih litrov na 100 kilometrov, zato ne preseneča, da je zaradi nizke cene, nizke porabe in precejšnje prostornosti ta avto precej priljubljen med vozniki taksijev. In upraviči sloves zelo dobrega nizkocenovnika!

Ko smo omenili ceno – testni primerek, še enkrat poudarjamo, z zelo spodobnim in varčnim motorjem ter opremo shine, ki denimo vključuje klimatsko napravo, zadnje parkirne senzorje in tempomat, stane 15.140 evrov. Za informacijo pa le, da je cena osnovnega C-elyseeja po ceniku 10.310 evrov.