Po majskem srečanju papeža Frančiška in ameriške prve dame je potica odmevala po vseh svetovnih medijih (pa tudi spletnih omrežjih). Direktor družbe IR Pharma in vodja projekta »The Potica« Borut Babič se je zato odločil, da jo bo poslal v ZDA. »Zakaj ne bi poskusili? Vedel sem, da znamo potico zelo dobro narediti pri skoraj vsaki hiši, in mislim, da je jed, ki je pisana na kožo tudi Američanom, če se dobro marketinško proda. Pozanimal sem se, kdo bi jo lahko pekel v večjih količinah in ni mi bilo treba daleč. Bližnja Sastela je že pekla potico za Tuševo blagovno znamko in to bomo zdaj ponudili Američanom, sicer pa je to natanko takšna potica, kot jo je dobil in jo obožuje papež,« pravi Babič.

Njegovo podjetje bo skrbelo za blagovno znamko, trženje in posle v ZDA, ime in embalažo že imajo, prav tako prototip izdelka, zdaj pričakujejo dovoljenje ameriške agencije za hrano in zdravila za uvoz in upajo, da bo to v kakšnem mesecu dni. Prodajali jo bodo kot zamrznjeni izdelek, na kar so Američani navajeni, pomembno pa je tudi, da je iz povsem naravnih sestavin in brez konzervansov. Posebna pa je v tudi v tem, da se po dvigu pokrova na škatli embalaža razpre in spremeni v prtiček, na katerem jo jemo, še pravi Babič.