Po dejavnostih, ki jih opravljajo letošnji finalisti Zlate niti, je raznolikost še največja med velikimi podjetji. Med njimi so farmacevt, dva trgovca, banka, digitalno povsem »preoblečena« tiskarna, podjetje za hitro prehrano in skupina z avtomobilskimi servisnimi in zavarovalnimi storitvami. Manj raznolikosti je že med srednjimi podjetji, saj tri podjetja od sedmih delujejo v IKT-industriji na sicer med seboj povsem različnih področjih. Med finalisti so tudi skrbnik daljinskega ogrevanja, javno komunalno podjetje ter inovativni podjetji, ki skrbita za aktivno ustvarjanje smernic na področju e-mobilnosti in robotizacije.

V sedmerici finalistov med malimi podjetji pa jih večina deluje na področju IKT. Nekoliko »štrlita ven« samo selška gazela s področja meroslovja in domžalski razvojni dobavitelj za podjetja, ki delujejo v kovinskopredelovalni industriji, elektroindustriji in strojegradnji.

Vztrajnost in drznost

Med finalisti se z najdaljšim stažem v Zlati niti lahko pohvali Četrta pot, ki kakovost odnosa med zaposlenimi in organizacijo meri prav vsa leta Dnevnikovega izbora najboljših zaposlovalcev, od Zlate niti 2007. V desetih izborih se je tokrat četrtič uvrstila med finaliste med srednje velikimi podjetji. Direktor podjetja Boris Šolar je prepričan, da lahko podjetje ostaja vitalno in se s povezovanjem mlajših sodelavcev in starejših kolegov izogne razvojnim zastojem, kot je upad osebnostne rasti pri zaposlenih po 41. letu, na kar je pokazala Zlata nit. »Res je, da so mladi hitrejši, za nekatere stvari bolj zagnani, zato jim je dobro dati priložnost tam, kjer je treba iti 'skozi zid'. A starejši imajo več vztrajnosti in izkušenj ter lahko mladim pomagajo, ko se jim zatakne. Torej je pravi odgovor sodelovanje med mladim zagonom in starejšo vztrajnostjo.«

Medse sprejeli starejše

Alpe-Panon McDonald's meri kakovost odnosa med zaposlenimi in organizacijo že devetič zapored in s tolikšnim številom sodelovanj sodi v skupino sedmih podjetij. Redno spremljanje počutja in razvoja zaposlenih prinaša dobre rezultate, so prepričani v Alpe-Panon McDonald's, ki ga vodi Srđan Krumpak.

Poseben poudarek so dali delu s strankami in v medsebojnih odnosih že uveljavljenemu načelu gostoljubnosti. »S tem smo ponovno utrdili eno naših osnovnih vodil, ki nas uspešno povezuje pri uresničevanju ciljev. V svojo odlično ekipo smo sprejeli 150 novih sodelavcev. Ponosni smo tudi, da smo kot prvi v Sloveniji delo omogočili prvim upokojenkam, ki skrbijo za še prijetnejše vzdušje v naših družinsko orientiranih restavracijah.«

Vseh osem let med finalisti

Vseh osem let sodelovanja v Zlati niti pa je med finalisti ptujska Intera. »Izbor Zlata nit ima zame prav poseben pomen, saj gre za zelo referenčen izbor, komisija pa je sestavljena iz vrhunskih strokovnjakov. Dobremu počutju ekipe v Interi namreč posvečamo veliko pozornosti. Stres, cinizem in nezadovoljstvo vedno obravnavamo kot kritične kazalnike, ki kažejo potrebe po ukrepanju in spremembah. Vnovična uvrstitev v finale pa je potrditev, da smo še vedno na pravi poti. Lepo je spremljati ocene in naš napredek,« komentira Interin direktor Peter Ladič.