Oglaševalska podjetja so že pred časom ugotovila, da v dobi spleta doseg oglasov ni več odvisen od zakupa oglaševalskega prostora, temveč jim pri tem lahko pomaga že viralnost na spletu objavljenih oglasov. Kljub razumevanju igre, ki se jo gredo avtorji tega videa, bomo njihov posnetek delili, saj nihče v Sloveniji ni ciljna skupina oglaševalcev, nam pa se zdi videoposnetek precej zabaven.

Oglas prikazuje skupino padalcev, ki so si med prostim padom iz letala krajšali čas z enim priljubljenejših fantazijskih športov. S seboj so iz letala namreč vzeli žogo, obroč in metle ter začeli igrati partijo čarovniškega športa quidditch iz serije romanov o Harryju Potterju avtorice J. K. Rawling. Ne glede na to, ali smo ali nismo privrženci serije romanov in filmov, moramo dati kapo dol osebi, ki si je vse skupaj zamislila. Eno je partija, ustvarjena s pomočjo filmske čarovnije in računalniške grafike, nekaj povsem drugega pa izkoriščanje fizikalnih zakonov za igranje športa, ki jih ta zaradi zaradi »čarobnosti« po definiciji krši.