Podjetje Arcont ima za seboj na kadrovskem področju izjemno dinamično leto, saj so zaradi povečanega obsega naročil mobilnih bivalnikov zaposlili 200 ljudi, sodelavci v kadrovski službi pa so v procesu zaposlovanja pregledali več kot 2000 prošenj za zaposlitev. Kadrovska struktura podjetja, ki je lani ustvarilo skoraj 60 milijonov evrov prihodkov in jih v primerjavi z letom 2014 dvignilo za 16 odstotkov, letos pa naj bi se prihodki dvignili še za 15 odstotkov, se bo v kratkem s koncem zaposlitev za določen čas in upokojitvami stabilizirala. Trenutno iščejo programerja in sodelavce s tehničnimi znanji za delo v proizvodnji.

Spomladi se bodo posvetili predvsem vključitvi novih sodelavcev v kulturo podjetja in pridobivanju potrebnih kompetenc, ki bodo med drugim služile kot podpora nadaljnjemu razvoju podjetja. Na delovnih mestih, ki so za nadaljnji razvoj podjetja ključna, zaposlujejo za nedoločen čas, preostale sodelavce zaposlijo za določen čas oziroma za čas trajanja projekta.

»Ugotavljamo, da smo zaželen delodajalec. Zakaj? Iskalce zaposlitve zagotovo privabi zanesljivost in varnost zaposlitve, kar je v današnjih časih žal redkost. Smo uspešno podjetje z odlično bonitetno oceno, kar za potencialnega kandidata pomeni redno plačilo in ob primerni delovni uspešnosti dolgoročno varnost zaposlitve. Tudi med zaposlenimi z veseljem ugotavljamo, da so ponosni, da so del našega poslovnega sistema. K temu zagotovo pripomore sistematično delo z zaposlenimi: od možnosti dodatnega usposabljanja, omogočanja kariernega razvoja in stimulativnega nagrajevanja do izvajanja in načrtovanja promocije zdravja na delovnem mestu ter povezovanja zaposlenih in njihovih bližnjih v okviru raznih organiziranih dogodkov,« je pojasnila Katja Kurbus, svetovalka za kadrovanje v podjetju Arcont, kjer je povprečna starost zaposlenih 39 let.

Tudi v družbi Arcont se zelo dobro zavedajo, kakšne kompetence bodo pri zaposlenih potrebovali v prihodnje. »V podjetju ogromno vlagamo v razvoj in modernizacijo proizvodnje. Vendar bomo tudi čez deset let za proizvodnjo svojih izdelkov potrebovali zavzete zaposlene, ki bodo tehnično spretni, tako za delo z ročnim orodjem kot tudi za upravljanje sodobne računalniško vodene tehnološke opreme. Vodje na vseh ravneh in potencialni kader za vodje že vsa leta dodatno usposabljamo na področju mehkih veščin: motiviranja, čustvene in socialne inteligence, sprejemanja odgovornosti in učinkovitega komuniciranja. Pri višjem kadru bo še naprej ključno tudi znanje nemškega jezika,« je pojasnila svetovalka za kadre v podjetju.

Distribucijsko podjetje Atlantic Trade, ki v Sloveniji deluje od leta 2003, ko ga je ustanovila Atlantic Grupa, v sistemu katere je tudi Droga Kolinska, v izboru Zlata nit sodeluje že šestič. Med finalisti je drugo leto zapored. Podjetje beleži stalno rast tako prometa kot števila zaposlenih.

Ko je leta 2010 Atlantic Grupa prevzela Drogo Kolinsko, je v skladu z novo organizacijo v začetku leta 2011 prodajno ekipo Droge Kolinske združila z obstoječo v Atlantic Tradu. Zato se je takrat kolektiv čez noč povečal na več kot 100 zaposlenih. V zadnjih treh letih so medse sprejeli 60 novih sodelavcev.

Lani so ustvarili skoraj 128 milijonov evrov prihodkov in za letos pričakujejo med 5- in 10-odstotno rast, v skladu z dinamiko povečevanja obsega poslovanja pa bodo tudi zaposlovali. »Glede na trenutno stagnacijo domače potrošnje in visoko konkurenčno okolje v slovenski trgovini široke potrošnje gre za ambiciozno rast. Širjenje in uspešnost našega poslovanja pa sta osnova za nova zaposlovanja,« pravi direktor Bogdan Slovnik.

Dinamična rast zahteva dinamičen razvoj zaposlenih

Ekipa zaposlenih v Atlantic Trade je dokaj mlada, saj je povprečna starost zaposlenih 36 let. Da lahko skupaj dosegajo cilje dinamične rasti podjetja, skrbijo za dinamičen in konstanten razvoj zaposlenih. Najbolj iskani poklici pa bodo tudi v prihodnje tisti, ki so povezani s prodajo. »V našem podjetju je prodajna filozofija navzoča praktično na vseh delovnih mestih – tudi v operativnem marketingu, financah, prodajni podpori, nabavi.«

Razvili so veliko različnih orodij za dodatno motiviranje svojih zaposlenih, za spodbujanje zavzetosti in pripadnosti, ker verjamejo, da so zadovoljni zaposleni tudi najbolj kreativni in produktivni delavci. Aktivnosti so odvisne od delovnega mesta, dolžine delovnega staža in podobno… »V smislu slogana naše korporativne kulture, ocean priložnosti, imajo naši zaposleni tudi možnost, da so kreativni in proaktivni, da vplivajo na svoj razvoj in na razvoj podjetja in imajo možnost narediti nekaj več, boljše, uspešneje.«

V Atlantic Grupi, in s tem tudi v podjetju Atlantic Trade, poteka program Adveture, ki mladim talentom omogoča priložnost delati na projektu v mednarodnih timih. »Vodje so vključeni v projekt Leadership in action, kjer se lahko vključijo v projekte glede na svoj interes, v projektu Talent menedžment pa iščemo bodoče »zvezde«,« pojasnjuje Slovnik.

Prihodnjo soboto druga peterica

Drugo peterico finalistov, ki se bo predstavila naslednjo soboto, sestavljajo podjetja Cosylab in Eurospin Eko, ki tokrat v Zlati niti sodelujeta prvič, gazela Četrta pot, Droga Kolinska in Hair Beauty, ki je med njimi edino podjetje iz kategorije mala podjetja.