Kolesarji, ki jih je te dni pot vodila skozi podhod glavne ljubljanske železniške postaje, so lahko opazili, da vratc, ki so jim še do nedavnega onemogočala dostop do klančine, ni več.

Vratca so na klančini v podhodu železniške postaje delavci namestili konec minulega meseca. Oznaki na vratcih sta mimoidočim sporočali, da je klančina namenjena invalidom, medtem ko je kolesarjenje tam prepovedano. Kolesarji so sicer klančino lahko uporabljali, vendar le tako, da so kolo po malem klancu potiskali peš, saj je vožnja s kolesom v podhodu, in s tem tudi po klančini, že ves čas prepovedana. »Večkrat smo že opazili kolesarje in motoriste, ki so se z veliko hitrostjo vozili po podhodu ter s tem ogrožali svojo varnost in varnost drugih potnikov. Zgodilo se je tudi nekaj manjših prometnih nesreč, zato smo v želji, da bi umirili promet v podhodu, namestili vratca na klančini,« je odgovorni za stike z javnostmi pri Slovenskih železnicah Janez Krivec tedaj pojasnil ukrep, ki je vzbudil nemalo nezadovoljstva med kolesarji in kolesarskimi društvi. »Prav železnica je tista, ki je mesto razdelila in podhod pod tiri glavne železniške postaje je tako ena redkih poti na tem delu, med katerimi lahko izbirajo pešci in kolesarji,« je bil do rešitve z vratci kritičen predsednik Ljubljanske kolesarske mreže Luka Gabršček.

A morebitno veselje, da so se na Slovenskih železnicah odločili, da vratca na obeh straneh široke klančine vendarle odstranijo, je bilo prehitro. Kot je pojasnil Krivec, so namreč vratca na eni strani klančine »iz objestnosti poškodovali neznanci«. Dogodek so zato že prijavili policiji in jim posredovali tudi posnetek nadzorne kamere. »V kratkem bomo vratca ponovno namestili,« je zagotovil. žir