Po naših informacijah so namreč Slovenske železnice (SŽ), večinski lastnik SŽ-ŽGP, na skupščini v začetku tedna zamenjale vse štiri predstavnike kapitala v nadzornem svetu: nekdanjega prvega moža SŽ Gorana Brankoviča, Matildo Kočar, Simona Kovačiča in Marjana Zaletelja. Njihove položaje so zasedli sedanji generalni direktor SŽ Dušan Mes, članica uprave Jelka Šinkovec Funduk, direktor družbe SŽ-Infrastruktura Bojan Kekec in novoimenovani direktor Prometnega inštituta Peter Verlič.

Kaj je razlog za zamenjave, ni natančno znano. »Čiščenje« nadzornega sveta, ki je pred dobrim mesecem dni Kostiovu podaljšal mandat, v podjetju, ki je lani ustvarilo skoraj 56 milijonov prihodkov iz poslovanja in 5,4 milijona evrov dobička, pa sovpada s prvimi končnimi in vmesnimi ugotovitvami izredne notranje revizije, ki jo po naročilu SŽ izvaja odvetniška družba Kavčič, Rogl in Bračun. Ta naj bi – tudi na podlagi nekaterih anonimnih prijav – preverjala smiselnost in gospodarnost tudi nekaterih poslov SŽ-ŽGP. Že v začetku oktobra so iz Slovenskih železnic sporočili, da je omenjena revizija ugotovila nepravilnosti na področju nabave materialov, natančneje pri nabavi bukovih pragov. Dokumentacijo o tem so iz SŽ posredovali tudi na okrožno državno tožilstvo v Ljubljani in Nacionalni preiskovalni urad, ki naj bi ga seznanjali tudi z vmesnimi ugotovitvami revizije. Njene končne ugotovitve naj bi bile znane do konca leta.