Bistvo

eMenjave

je upravljanje spletne platforme in zagotavljanje pogojev za učinkovito povezovanje podjetij, ki so pripravljena medsebojno poslovati tudi tako, da svoje storitve in/ali izdelke med seboj zamenjujejo oz. kompenzirajo, so sporočili ustvarjalci eMenjave.

Kot so poudarili, je eMenjava proaktivna storitev, s katero je poslovanje avtomatizirano. Storitev pomaga poiskati podjetja, s katerimi lahko prvo podjetje storitve ali izdelke zamenja za tisto, kar potrebuje. Tako tudi v fazi nakupa pride do pridobitve nove stranke, hkrati pa ima podjetje denar, ki bi ga drugače namenilo za plačilo nakupa, še vedno na svojem računu.

Storitev pomaga tudi prodajati, saj v elektronski nabiralnik podjetja redno dostavlja povpraševanja potencialnih strank, vključno z njihovimi storitvami in izdelki, ki jih ponujajo v menjavo.

Hkrati je eMenjava tudi koristen pripomoček za zapiranje odprtih terjatev. Podjetje z vnosom informacij o ponudbi dolžnika eMenjavi namreč omogoči, da poišče kupca za dolžnikove storitve in/ali izdelke ter tako pomaga izterjati dolgove.