Med drugim bodo prvič povsem nove modele predstavili Audi, Bentley, Chevrolet, Citroen, Honda, Lotus, Mazda, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Smart, Tesla, Toyota, Volkswagen in Volvo.

Audi bo razkril modele A7 sportback, R8 GT in R8 V8 spyder, Citroen modela C4 in DS4, Honda model jazz hybrid, Mazda modela 3 in 5, Opel modela GTC paris in astra sports-tourer, Peugeot modela 508 in 3008 hybrid4, Porsche model 911 GT2 RS, Renault modele dezir, fluence ZE, twizy in laguna phase 2, Toyota model verso S, Wolkswagen bo predstavil novega passata, Volvo pa novega V60.

Tokratni salon, ki se bo zaprl 17. oktobra, poteka v času, ko avtomobilska industrija po krizi v letih 2008 in 2009 okreva. Najbolj se sicer krepita avtomobilska trga na Kitajskem in v Indiji, vendar pa se avtomobilska industrija iz teh dveh hitro rastočih trgov na pariškem sejmu ne predstavlja.

Proizvodnja avtomobilov je v letih 2008 in 2009 po poročanju ameriške tiskovne agencije AP upadla za 17 odstotkov na 57 milijonov vozil konec lanskega leta. Mnoge evropske države so v pomoč avtomobilski industriji uvedle subvencioniranje nakupa novih vozil in tako spodbudile rast povpraševanja po avtomobilih, a se rast zdaj umirja.

Prodaja avtomobilov v Evropi bo po pričakovanjih analitikov tako konec leta znašala 17,7 milijona vozil, potem ko je bilo v Evropi leta 2009 prodanih 18,2 milijona vozil. Proizvodnja se bo po napovedih letos vrnila nazaj na predkrizno raven, na okoli 69 milijonov vozil.

Letošnji pariški avto salon je sicer tudi v znamenju čistih tehnologij. Od okoli 100 novih vozil, ki se bodo prvič predstavili v Parizu, jih je ena tretjina ali hibridov ali električnih.

Čeprav precej avtomobilskih proizvajalcev pozornosti usmerja v električna vozila, pa naj bi do leta 2020 po oceni analitikov proizvedli le 1,5 milijona teh vozil. Prodor električnih vozil do potrošnikov naj bi zavirala premalo razvita infrastruktura za polnjenje baterij ter omejitve in stroški baterij.