Kjer je denar, tam je tudi formula 1. Naslednja postaja bo tako v eni najbogatejših držav na svetu Savdski Arabiji, kjer bodo v soboto ob 19. uri kvalifikacije, dan kasneje ob isti uri pa še dirka. Na dosedanjih štirih smo dobili tri zmagovalce, in sicer Landa Narrisa (v Avstraliji), Oscarja Piastrija (na Kitajskem in v Bahrajnu) in Maxa Verstappena (na Japonskem), trenutno vodilni v skupnem seštevku pa je Norris, ki pa ima pred Piastrijem zgolj tri točke naskoka (77:74). Če omenjeni sodijo že med izkušene dirkače, pa se je v formuli pojavil novinec, ki je takoj opozoril nase, komaj 18-letni Italijan Kimi Antonelli. Na prvih štirih dirkah je zbral 30 točk, kar je dovolj za trenutno šesto mesto.
Pri Mercedesu je zamenjal legendarnega Lewisa Hamiltona, njegov moštveni kolega je George Russell, pogodbo pa je podpisal za vsega eno leto. Pri dopolnjenih 18 letih in 203 dneh pa je postal tretji najmlajši dirkač v zgodovini formule 1. Mlajša sta bila zgolj Verstappen in Lance Stroll. Na njegovem bolidu je vtisnjena številka 12, tudi zato, ker je z njo dirkal Ayrton Senna, ki je njegov vzornik. Pred začetkom sezone so mu pri delodajalcu podarili zmogljivega mercedesa GT 63 S, a ga ne sme voziti, saj v Italiji mladi vozniki prva tri leta ne smejo voziti avtomobilov, katerih moč motorja presega 100 konjev. Ime Kimi naj bi dobil namenoma, po že upokojenem dirkaču Kimiju Raikkonenu, ki je svoj premierni nastop v formuli 1 dočakal leta 2001, ko se Antonelli sploh še ni rodil. »Prvič sem ga srečal, ko sem bil še otrok, mislim da je bilo leta 2018 v Monzi. Takoj mi je bilo jasno, zakaj ga kličejo Iceman (Ledeni). Do njega sem pristopil ves navdušen, on pa je bil hladen kot špricer in brez odziva. Kljub temu menim, da je kul možakar. Nikoli nisem dobil priložnosti, da bi se z njim zapletel v pogovor, a se bo to v prihodnosti zagotovo zgodilo,« pravi novinec v moštvu Mercedes. Toda Raikkonen je priložnost v formuli 1 dobil šele, ko je imel 21 let, štiri mesece in 15 dni.
Antonelli ima polne roke dela, saj se ob dirkanju še izobražuje in opravlja izpite. »Moj urnik je poln, toda zadnji letnik srednje šole moram dokončati. Ne bom lagal, učitelji mi gredo nasproti in mi zelo pomagajo. V nekem trenutku sem se poigraval z zamislijo, da šole ne bi zaključil, a je mama drugačnega mnenja. Verjetno bi mi bilo žal, če bi vrgel puško v koruzo v zadnjem letniku,« še pravi dirkač, ki večino izpitov opravi kar prek spleta. Največje težave pa mu povzroča matematika. Sicer mu je bilo dirkanje položeno v zibelko, njegov oče Marco je bil namreč tudi vrhunski dirkač, kot vsi pa je začel kariero v kartingu, nato pa zelo hitro napredoval. Mercedes ga je tako v svoje okrilje vzel že pred petimi leti. Zanimivo, da je oče želel, da trenira nogomet, a je bila Kimijeva želja po dirkanju premočna.
Njegova zgodba v formuli 1 pa se ni začela ravno blesteče. Na prostem treningu pred lansko veliko nagrado Italije, ko je prvič dobil priložnost, je namreč v dirkalniku Georga Russella najprej postavil najhitrejši čas kroga, nato pa je po 10 minutah v ovinku Alboreto izgubil nadzor nad bolidom in se zaletel v ograjo iz pnevmatik, pri čemer so izmerili pojemek kar 52 g. Na letošnjih dirkah je precej bolj prepričljiv in konstanten, na Japonskem pa je postal tudi najmlajši dirkač, ki je bil kadarkoli v vodstvu in je postavil tudi najhitrejši čas kroga.