Zavarovalnica Generali je 8. aprila odprla nov natečaj za mala in srednje velika podjetja – SME EnterPRIZE 2025, ki izstopajočim trajnostnim praksam prinaša finančne nagrade, najboljšim celo priložnost za vstop na globalne trge, vsem sodelujočim pa nova znanja in izkušnje ter vpogled v trajnostne prakse drugih podjetij.

Podjetja se lahko prijavijo do 3. junija, na www.generali.si/sme-enterprize!

Dve kategoriji in finančne nagrade

Podjetja lahko svoje primere trajnostnih praks in modelov prijavijo v dveh kategorijah: pozitiven vpliv na okolje in pozitiven vpliv na zaposlene, družbo in skupnost. Zmagovalec posamezne kategorije bo prejel finančno nagrado v višini 10.000 EUR, drugouvrščeni pa paket poslovnih zavarovanj v vrednosti 2.500 EUR.

O zmagovalcih bo odločila slovenska strokovna žirija, medtem ko bo mednarodna žirija Skupine Generali izbrala eno podjetje, ki bo na zaključnem dogodku v Bruslju, kot eden izmed desetih evropskih junakov trajnosti, dobilo priložnost predstaviti se širši evropski poslovni javnosti. Natečaj namreč poteka na 10 evropskih trgih in tudi v Aziji.

Vanja Hrovat, predsednica uprave Generali d. d.: »V Generaliju si prizadevamo za zelen in pravičen prehod, saj se zavedamo odgovornosti, ki jo kot vseživljenjski partner nosimo do naših strank, družbe in planeta. Že tretje leto zapored prek natečaja SME EnterPRIZE spodbujamo podjetja, da delijo svoja trajnostna prizadevanja ter nagrajujemo njihove družbeno odgovorne poslovne prakse. Odziv na našo pobudo je vsako leto boljši in priča o tem, da je natečaj za podjetja neprecenljiva izkušnja, ki navdihuje in utrjuje njihovo nadaljnjo pot k trajnostnemu razvoju in boljši prihodnosti za vse.«

Foto: GENERALI zavarovalnica

Foto: GENERALI zavarovalnica

Priložnost za predstavitev širši skupnosti

V Sloveniji sta naziv junak trajnosti doslej pridobili podjetji Lumar (2023) in Pribinovina (2024). Obe podjetji sta se predstavili v Bruslju in bili deležni slovesne podelitev nagrad najboljšim desetim evropskim podjetjem.

Lili Milošević, strokovna vodja na socialni kmetiji Korenika podjetja Pribinovina: »Sodelovanje v natečaju nam je prineslo zavedanje, kdo smo in kaj smo ustvarili. To na domačih tleh pogosto pozabiš, saj se boriš z vsemi vetrovi in mnogimi ovirami. Zavarovalnica Generali nam je ob tem pomagala, da smo lahko stopili na evropski oder in lahko povedali svojo zgodbo. Stopili smo lahko v mreže, v katere sicer ne bi mogli, vzpostavili kontakte, ki nam lahko prinesejo bodoče poslovne uspehe. Srečali smo se tudi z drugimi podjetji in njihovimi zgodbami, s katerimi se lahko povežemo in naredimo nekaj dobrega za ta svet.«

Dosedanji sodelujoči natečaj ocenjujejo zelo pozitivno. Hvaležni so za vpogled v trajnostne prakse drugih in primerjavo z najboljšimi. Hkrati poudarjajo, da jim je natečaj omogočil dodatno prepoznavnost, dostop do strokovnjakov in novih poslovnih priložnosti. Nagrade in priznanja pa so velika spodbuda za razvoj novih trajnostnih projektov.

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Da bo prihodnost podjetij varna

Za odgovorno prihodnost podjetja, zaposlenih in sebe morajo podjetniki dobro poznati tudi tveganja, ki grozijo poslu in se zavedati pomena varnosti, ki jim ga lahko nudi zavarovanje.

»Delujemo v ranljivi panogi, sodelujemo z naravo, ki je vse bolj nepredvidljiva. Veliko je neurij, toče in zgodilo se nam je že, da smo imeli odkrito celo gospodarsko poslopje. In v takih trenutkih vidiš, da je zelo modro zavarovati zgodbo, ki jo gradiš,« velik poudarek poslovnim zavarovanjem dajejo v podjetju Pribinovina, ki je na lanskem natečaju SME EnterPRIZE postal »junak trajnosti«.

Poslovna zavarovanja lahko podjetja pri zavarovalnici Generali prilagodijo svoji branži. Izberejo lahko tista kritja, ki jih potrebujejo in z njimi ohranijo vrednost premoženja v primeru nesreče. Prav tako lahko dodatno poskrbijo za zaposlene in njihovo socialno varnost za stara leta z dodatnim pokojninskim zavarovanjem in zavarovanjem Specialisti z asistenco.

 

Priporočamo