Natančnost je pridevnik, ki ga pogosto pripisujemo Švici in Švicarjem. Še posebej slovijo njihovi urarji. Vendar pa se bodo slednji verjetno močno distancirali od odgovornih za naročilo novega prestižnega zasebnega letala Bombardier global 7500, ki si ga je omislil švicarski zvezni svet in zanj odštel 103 milijone švicarskih frankov (107 milijonov evrov).
Letalo so decembra lani slovesno predstavili javnosti. Pojavila se je celo ideja, da je nakup kanadskega letala primer švicarske učinkovitosti in natančnosti. Žal pa niso dovolj natančno prebrali specifikacij letala in jih primerjali z obstoječo infrastrukturo. Izkazalo se je, da ima letališče Bern-Belp, kjer običajno domujejo švicarska uradna letala, prekratko vzletno stezo, da bi novo letalo lahko vzletelo s polnimi posodami goriva. Še večje glavobole so dobili, ko so ugotovili, da je letalo preveliko za obstoječi hangar. Zdaj gradijo novega, ki bo dokončan najhitreje čez dve leti. Letalo je trenutno nameščeno v letalski bazi Payerne, ki se nahaja približno 40 kilometrov od Berna.
A seznam napak se tu ne konča. Nedavni obisk švicarskega politika v Južni Ameriki je razkril, da letalo nima ustreznega certifikata za visokogorska letališča. Namesto da bi delegacija letela neposredno v La Paz v Boliviji, so morali del poti preleteti z rednim komercialnim letom.
Za uradne polete švicarski politiki zdaj znova uporabljajo letala stare flote, ki vključuje Dassault falcon 900 in dve letali Bombardier challenger 604. Global 7500 medtem čaka na polno certificiranje in namestitev samozaščitnega sistema proti prenosnim protiletalskim raketam.