Iz podjetja Hrvatske ceste so sporočili, da njihove nadzorne službe že nekaj časa spremljajo mikrorazpoke na Pelješkem mostu, s tem pa sta seznanjena tudi projektant in nadzornik. Glavni projektant mostu je sicer Slovenec Marjan Pipenbaher, zgradilo pa ga je kitajsko podjetje China Road and Bridge Corporation. Most ima sicer desetletno garancijo, zato bo odgovornost za morebitno sanacijo padla na pleča kitajskega podjetja.

Domnevno se tovrstne razpoke pojavljajo na betonih visoke trdnosti, po poročanju hrvaškega Jutarnjega lista pa je beton, ki so ga uporabili pri gradnji mostu, zaščiten tudi s posebnimi premazi, ki armaturo ščitijo pred soljo. Sogovornik hrvaškega časnika je hkrati ocenil, da ne gre za strukturne poškodbe stebrov, ki bi vplivale na varnost mostu. Bi pa lahko do težav prišlo, če razpok ne bodo sanirali.

Promet čez most se domnevno ne bi ustavil niti v primeru sanacije. Na Hrvaškem verjamejo, da bi tudi v tem primeru vsaj en pas ostal odprt za promet.

Hrvaška, Dalmacija, most, Pelješac. Foto: Tatjana Pihlar

Promet čez most se domnevno ne bi ustavil niti v primeru sanacije. Foto: Tatjana Pihlar

Priporočamo