Začetek letošnjega šolskega leta je bil za učence OŠ Bistrica precej stresen in prežet s prilagajanjem na nove razmere. Zaradi obnove šolskega trakta, poškodovanega v požaru, je namreč ostal zaprt celotni del predmetne stopnje z vsemi pripadajočimi učilnicami, kabineti, toaletnimi prostori in pripadajočimi hodniki. Urnik so optimizirali, učni proces za četrtošolce in petošolce pa je potekal na dveh nadomestnih lokacijah: v krajevni skupnosti Bistrica in gasilskem domu Bistrica, kamor so za dva meseca preselili štiri oddelke matične šole.

Poleg obnove po katastrofalnem požaru, ki je 5. junija nastal ob vžigu sončne elektrarne na šolski strehi, so se na šoli poleti spopadali še z energetsko sanacijo telovadnice. V okviru obnovitvenih del so zamenjali celotno ostrešje z novo kritino in na novo uredili elektroinštalacije v vseh dvanajstih učilnicah, v vseh prostorih učilnic, kabinetih in pripadajočih hodnikih pa so tudi na novo položili tlake.

Dina Pintarič, ravnateljica OŠ Bistrica: Čez noč smo se morali prilagoditi na izvajanje pouka v neznanih oblikah. Ob tem nismo pozabili, da cilj šole niso samo izjemni učni uspehi, ampak tudi vzajemno bivanje in odnosi, ki nas bogatijo. Foto: Tina Jereb

Dina Pintarič, ravnateljica OŠ Bistrica: Čez noč smo se morali prilagoditi na izvajanje pouka v neznanih oblikah. Ob tem nismo pozabili, da cilj šole niso samo izjemni učni uspehi, ampak tudi vzajemno bivanje in odnosi, ki nas bogatijo. Foto: Tina Jereb

Nova prelomnica 50 let stare šole

Šolska telovadnica je v novi podobi zasijala že septembra, ponedeljkov začetek pouka po jesenskih počitnicah pa je odslej novi mejnik bistriške šole. »Natanko pet mesecev po požaru smo odprli tudi vrata prenovljeni predmetni stopnji. Po številnih prizadevanjih vseh vpletenih so prostori pripravljeni, da v njih začnemo novo poglavje naše skupne zgodbe,« je ob včerajšnjem slavnostnem odprtju obnovljenega dela šole dejala ravnateljica OŠ Bistrica Dina Pintarič.

V svojem nagovoru je med drugim poudarila, da je bilo prilagajanje težkim delovnim pogojem in prostorski stiski veliko težje, kot so si sprva predstavljali, kljub vsem izzivom, ki so jih spremljali v minulih mesecih, pa so dokazali, da so močni in vztrajni. »Čez noč smo se morali prilagoditi na prostorsko stisko, na izvajanje pouka v drugačnih, neznanih oblikah in na drugih lokacijah, ob tem pa smo morali ohraniti kakovosten pedagoški proces v zavedanju, da cilj šole niso samo izjemni učni uspehi in dosežki, ampak tudi vzajemno bivanje in odnosi, za katere želimo, da nas bogatijo in osrečujejo,« je poudarila ravnateljica.

Predanost in solidarnost krajanov

Za pravočasen zaključek obnove po požaru sta bila ob vodstvu šole v veliki meri zaslužna tudi prizadevanje in skrb občinskega vodstva. Bistriška ravnateljica ne zanika, da so bili za to potrebni ogromna mera truda in vztrajnosti, umski in fizični napori, potrpežljivost, ponižnost in zaupanje. Za sodelovanje se je med drugimi zahvalila predsedniku krajevne skupnosti Bistrica Tomažu Megliču in predsedniku gasilskega društva Bistrica Maticu Jermanu ter ustanoviteljici šole, občini Tržič, z županom Petrom Mikličem na čelu in njegovi celotni ekipi, ki se je borila za otroke, jih vselej slišala, jim zagotovila finančna sredstva ter pospešila sanacijske postopke in našla najboljše izvajalce.

Ponedeljkov začetek pouka po jesenskih počitnicah je odslej novi mejnik bistriške šole. Počastili so ga z zasaditvijo treh sadnih dreves. Foto: Tina Jereb

Ponedeljkov začetek pouka po jesenskih počitnicah je odslej novi mejnik bistriške šole. Počastili so ga z zasaditvijo treh sadnih dreves. Foto: Tina Jereb

Janja Zupančič, državna sekretarka na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje, pristojna za predšolsko vzgojo, osnovno in glasbeno šolstvo ter izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, je spomnila, da so pri vzpostavitvi normalnih pogojev za življenje in delo šole poleg več kot 200 gasilcev, ki jim je uspelo obvladati uničujoče ognjene zublje, nesebično pomagali tudi krajani, gasilci, sosedje in starši osnovnošolcev. »Vaša predanost in solidarnost sta omogočili, da šola danes ponosno stoji v prenovljeni podobi. Letošnje poletne počitnice so bile za vodstvo šole zelo delovno obarvane, še posebej, ker je hkrati s sanacijskimi deli potekala tudi organizacija pouka, pri tem pa je bilo treba upoštevati spremenjene prostorske pogoje,« je med drugim poudarila Zupančičeva. 

Priporočamo