»Večino izzivov bo moral Volkswagen rešiti sam,« je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP med obiskom Volkswagnove tovarne v Emdnu na severozahodu Nemčije dejal Habeck. Ob tem ni želel komentirati poročanja medijev, da bi bilo lahko v podjetju ogroženih na tisoče delovnih mest. Kot je dejal, se »ne more vmešavati« v politiko podjetja.
»Vse tovarne morajo ostati«
Volkswagen je v začetku meseca sporočil, da bo moral poseči po drastičnih spremembah, če želi ostati konkurenčen, in da razmišlja o zaprtju obratov v Nemčiji. Podjetje še nikoli ni zaprlo tovarne v Nemčiji in od leta 1988 tudi ni zaprlo nobene tovarne drugod po svetu.
Napoved je osupnila zaposlene in povečala zaskrbljenost glede stanja avtomobilske industrije, ki velja za paradnega konja nemškega gospodarstva. Nemški avtomobilski sektor se spopada z visokimi stroški, povečano kitajsko konkurenco in šibkim povpraševanjem po električnih vozilih.
Gospodarski minister je danes dejal, da bi politika lahko pomagala avtomobilskemu sektorju, pri čemer pa ni omenil morebitne državne pomoči. Izpostavil je predvsem prizadevanja za povečanje povpraševanja po električnih vozilih in ponovil prepričanje, da električna vozila predstavljajo prihodnost.
Težki časi za industrijo električnih avtomobilov
Prodaja električnih avtomobilov je letos v Nemčiji močno padla, potem ko je vlada postopno odpravila subvencije zanje. To je prizadelo proizvajalce avtomobilov, ki so veliko vlagali v prehod od fosilnih goriv. Habeck je spomnil, da je Berlin pred kratkim predstavil načrte za nove davčne olajšave za električne službene avtomobile, da bi pomagal obrniti tok prodaje.
Nemški gospodarski minister bo sicer v ponedeljek gostil srečanje s predstavniki avtomobilske industrije in sindikatov, na katerem bodo razpravljali o težavah v sektorju.
Obete za letos sta medtem predvsem zaradi šibke prodaje na Kitajskem znižala druga nemška avtomobilska velikana Mercedes-Benz in BMW.