Sklenitev pogodbe je po besedah župana Zagorja ob Savi Matjaža Švagana eden najpomembnejših dogodkov v občini, saj so pogajanja o obnovi železniške postaje trajala kar nekaj mandatov. »Zasavje je bilo dolga desetletja zapostavljeno na področju infrastrukturnih naložb. Pogodba, ki smo jo podpisali, je največja na področju infrastrukture ne le zgolj v Zagorju, ampak tudi v celotnem zasavskem prostoru. Naš cilj je, da se obnovita tudi železniški postaji v Trbovljah in Hrastniku, zgradi cesta Hrastnik–Zidani most in predor proti Preboldu, saj vemo, da ves promet poteka skozi zagorsko dolino,« je med drugim ob tej priložnosti povedal župan Matjaž Švagan.

Denar tudi iz Evrope

Naložba je vredna 19,1 milijona evrov. »Na direkciji za infrastrukturo smo ponosni, da smo skoraj polovico denarja pridobili iz skladov EU,« je poudaril vršilec dolžnosti direktorja Bojan Tičar. Vrednost projekta se je od zadnje cenitve sicer povečala za več kot 6 milijonov, glavni vzrok pa je porast cen v gradbeništvu. Ali bo končna vrednost ostala pri sedanjih 19 milijonih, je še vprašanje.

V sklopu prenove železniške postaje načrtujejo obnovo tirov, prenovo čakalnic in sanitarij ter umestitev zunajnivojskega dostopa na peronsko infrastrukturo zaradi uvedbe daljinskega vodenja prometa, povečanja varnosti potnikov, uporabnikom prijaznejše infrastrukture in zagotovitve interoperabilnosti.

Dela končana do leta 2025

Prenova vključuje tudi gradnjo dveh novih peronov z nadstrešnicami, zunanjo ureditev ob postajnem poslopju ter dodatnih 70 parkirnih mest, obračališče in postajališče za avtobuse. Predvidena je delna prenova obstoječega postajnega poslopja s čakalnico, sanitarijami in kotlovnico. V skladišču je predvidena prenova dela prostorov in fasadne lupine. Dela naj bi bila po načrtih končana prihodnje leto. Do leta 2025 naj bi sicer nadgradili železniške postaje v vseh zasavskih občinah. Promet vlakov bo med prenovo potekal nemoteno, na nekaterih mestih bo omejeno le gibanje potnikov.

Priporočamo