Ljubitelji pajkic so se pričetka aprila še posebej veselili, saj gre za mesec, v katerem se lahko v Ljubljani nadejajo tradicionalnega odprtja pop-up prodajalne s pajkicami. Primorska podjetnica Petra Parovel, ki je pred leti ustanovila blagovno znamo SWY, določen vikend v aprilu prodajo iz svoje spletne trgovine dopolni s prodajo v živo v takoimenovani pop-up prodajalni. 

04.04.2025 - SWYbrand oblačila - pop up trgovinaFoto: Luka Cjuha

Lani je pop-up dogodek potekal na Gospodarskem prizorišču, letos pa so se v SWY odločili za Cvetličarno. Foto: Luka Cjuha

»To ni običajen prodajni dogodek. To je praznik skupnosti, priložnost, da skupaj doživimo vse, kar pomeni Starts With You – vse se začne pri tebi in to v živo,« piše v vabilu na dogodek, ki poteka danes in jutri v Media Centru (Cvetličarna). 

Tokratni pop-up je menda največji doslej. Poteka na 1000 kvadratnih metrih, za stranke skrbi 70 članov osebja, obetajo pa se tudi razna presenečenja in »nepozabni trenutki«. 

04.04.2025 - SWYbrand oblačila - pop up trgovinaFoto: Luka Cjuha

Tako organizatorji kot obiskovalci so vajeni dolgih vrst na tovrstnih dogodkih. Foto: Luka Cjuha

Vse našteto je kot vsakič doslej pritegnilo številne obiskovalce. Tokrat ni nihče več presenečen, ker se pred vhodom vije dolga vrsta strank, ki se nadejajo priložnosti za nakup novih pajkic.

04.04.2025 - SWYbrand oblačila - pop up trgovinaFoto: Luka Cjuha

SWY je ustanovila Petra Parovel, ki je v zgolj nekaj letih uspela zgraditi imperij. Foto: Luka Cjuha

Priporočamo