Težave s prostorsko stisko na osnovnih šolah za otroke s posebnimi potrebami niso nič novega. Ravnatelji osnovnih šol s tako imenovanim nižjim izobrazbenim standardom in prilagojenim programom namreč že vrsto let pristojne državne organe opozarjajo na prostorsko stisko, vendar so le redko uspešni. Število otrok s posebnimi potrebami medtem narašča, s tem pa tudi število učencev, usmerjenih v šole s prilagojenim programom ter zavode za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, pri čemer se je delež v zadnjih šolskih letih ustalil pri približno 1,8 odstotka celotne osnovnošolske populacije. Sočasno se je v zadnjem desetletju povečala tudi celotna šolska populacija, in sicer za okoli 19 odstotkov. Število poslopij šol in centrov, namenjenih otrokom s posebnimi potrebami – teh je v Sloveniji 28 –, pa se v tem času kljub večjemu povpraševanju po vpisu ni povečevalo. Največja prostorska stiska je trenutno v Ljubljani, v Centru Janeza Levca, kjer imajo pravkar vpisanega 601 učenca, kar je še enkrat več kot pred desetimi leti. To pomeni, da so polno zasedeni in trenutno ne morejo sprejeti novih učencev.

Največja prostorska stiska je trenutno v Ljubljani, v Centru Janeza Levca, kjer imajo pravkar vpisanega 601 učenca, kar je še enkrat več kot pred desetimi leti, ko so imeli vpisanih pol manj učencev.

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo