Dela na novem avtocestnem priključku Dragomer pospešeno napredujejo, v prihodnjih tednih bodo izvedli najzahtevnejši korak, in sicer montažo konstrukcije 53-metrskega nadvoza, ki bo prečil avtocesto. Na Darsu so dodali, da bo med konstrukcijo veljala popolna zapora avtoceste. Pri tem so nam zagotovili, da bodo dela izvajali le ponoči, obvoz pa bo urejen po vzporedni regionalni cesti. Točnega datuma zapore niso sporočili, so pa poudarili, da bodo montažo konstrukcije izvajali do predvidoma sredine decembra. V pripravi na montažo nadvoza so opravili še vrsto drugih del, potrebnih za ta korak. Med drugim betoniranje pilota na obeh straneh avtoceste in na sredinskem pasu avtoceste. Pripravili so tudi plato za izvedbo začasne podporne konstrukcije.

Miran Stanovnik, župan občine Log - Dragomer

Prihodnji avtocestni priključek Dragomer je zgledno gradbišče. Tako pri organizaciji kot tudi po časovnici vse poteka brez zapletov. Verjamem, da bomo sredi prihodnjega leta že uporabljali ta izvoz.

Miran Stanovnik, župan občine Log - Dragomer

Prihodnji avtocestni priključek Dragomer je zgledno gradbišče. Tako pri organizaciji kot tudi po časovnici vse poteka brez zapletov. Verjamem, da bomo sredi prihodnjega leta že uporabljali ta izvoz.

Priključek nestrpno pričakujejo

»Lahko rečem, da je bodoči avtocestni priključek Dragomer zgledno gradbišče. Pri organizaciji in tudi časovnici vse poteka brez zapletov. Vsi se že veselimo prednosti, ki jih bo priključek prinesel. To velja tako za lokalno prebivalstvo kot za tiste v tranzitu. Verjamem, da bomo sredi prihodnjega leta že uporabljali ta izvoz,« je optimističen Miran Stanovnik, župan občine Log - Dragomer. Ta sicer krije 0,6 odstotka gradnje nadvoza, katerega vrednost znaša skoraj 35 milijonov evrov. Sosednja občina Brezovica bo prispevala 2,9 odstotka vrednosti naložbe, Direkcija RS za infrastrukturo 35 odstotkov, preostalih 61 odstotkov in pol bo namenil Dars. Pripravljalna dela so začeli konec lanskega julija.

Miran Stanovnik, župan občine Log - Dragomer

Prihodnji avtocestni priključek Dragomer je zgledno gradbišče. Tako pri organizaciji kot tudi po časovnici vse poteka brez zapletov. Verjamem, da bomo sredi prihodnjega leta že uporabljali ta izvoz.

Diamantni priključek

Priključek Dragomer je za več kot trikrat dražji od nedavno končanega priključka Jarše, ki je stal 11 milijonov evrov. Na Darsu so pojasnili, da je cena višja zaradi obsega projekta. Gre namreč za štirikraki priključek v obliki diamanta, ki je zasnovan z upoštevanjem prihodnje šestpasovne avtoceste, predvidene na tej lokaciji. V okviru del so predvidene tudi rekonstrukcije okoliških cest in gradnja treh krožišč. Pri tem so dodali, da se večina del izvaja na barjanskih tleh, zato so bili izvedeni zahtevni ukrepi za konsolidacijo tal in gradnjo predobremenilnih nasipov. Priključek in zgraditev tretjega pasu na avtocesti naj bi pomagala k razbremenitvi prometa v omenjenih občinah. »Na naši strani je naselje Lukovica zelo prizadeto zaradi prometa, kar vpliva tako na varnost kot kakovost življenja. S priključkom bomo dosegli višjo raven prometne varnosti,« je sklenil župan. 

Priporočamo