Avgusta bo minilo osem let od tragične nesreče, ki se je zgodila na magistralni cesti Prnjavor–Klašnice v naselju Hrvaćani v Bosni in Hercegovini. V njej je umrla komaj 20-letna Celjanka Lindita Jakupi, sopotnica Tima Korpnika, ki je bil za volanom svojega BMW-X5. Na zadnjem sedežu je sedel njun prijatelj Dejan Grbić. Po obsežnem kazenskem postopku je sodnica Alenka Jazbinšek Žgank septembra lani danes 30-letnega Korpnika spoznala za krivega povzročitve hude prometne nesreče in ga obsodila na dve leti in pol zapora. Prav tako mu je bilo za eno leto odvzeto vozniško dovoljenje. Zdaj je sodba postala tudi pravnomočna.
Krivdo skušal zvaliti na pokojno
Spomnimo, da je Korpnik vseskozi skušal dokazati, da sploh ni bil za volanom, pač pa da je vozila Jakupijeva, ki takrat sploh še ni imela vozniškega izpita. Bila je najbolj vinjena od trojice v avtu, saj je imela v krvi 2,05 promila alkohola. Korpniku naj bi ga namerili 1,6 promila, Grbiću pa 0,14. Da je vozila Jakupijeva, je skušala obramba prepričati sodišče tudi zato, ker naj bi na volanu našli največ njenih DNK-sledi. Obtoženi je trdil, da se nesreče sploh ne spomni, prav tako Grbić, ki pa je takrat resnično spal in ni mogel vedeti, kaj se je zgodilo.
Usodne noči so se vračali v Slovenijo. Po 15 kilometrih vožnje je BMW v blagem desnem ovinku v naselju Hrvaćani zaradi neprilagojene hitrosti zaneslo, zletel je s ceste in trčil v betonski prepust. Trk je bil tako silovit, da je prevrnjeni avto še zagorel. Jakupijeva je umrla takoj in so jo iz vozila izvlekli šele gasilci. Hudo poškodovanega Korpnika, utrpel je 25-odstotne opekline, in Grbića, imel je zlom podlahtnice
in medenice ter odrgnine in udarnine, pa so prepeljali v banjaluški klinični center.
V nasprotju z obtoženčevim zagovorom je bil izvedenec sodnomedicinske stroke Peter Kadiš jasen, da je Jakupijeva največ poškodb dobila po desni strani. Kar jasno kaže, da je sedela na sovoznikovem sedežu, saj je avto ravno z desno bočno stranjo zaneslo v betonski prepust. Zelo verjetno ni bila pripeta z varnostnim pasom, saj je ob najdbi ležala med obema prednjima sedežema – torej jo je v vozilu tudi premetavalo. »Zanjo usodna pa je bila poškodba možganskega debla, ki je bila posledica zloma lobanje,« je pojasnil Kadiš. Prav na njegovo izvedensko mnenje se je še najbolj oprlo sodišče, ko je Kopnika spoznalo za krivega. Sodbo so kot verodostojno prepoznali tudi višji sodniki in jo potrdili, kar pomeni, da je postala pravnomočna.