Pred slabim letom dni je policija najprej na ljubljanski obvoznici, potem pa na cesti proti Tacnu lovila nevarnega voznika, ki je s pospešeno hitrostjo vozil neregistrirani avto, na znake policistov ni ustavil, nato pa trčil v dva avtomobila, od katerih je bil eden policijski, in še v cestno signalizacijo. Izkazalo se je, da je za volanom sedel Danijel Strojan, zaradi obtožb nevarne vožnje pa bi se moral v petek pojaviti na ljubljanskem sodišču. Ker ga ni bilo, je sodnik predobravnavni narok, na katerem se bo izrekel o krivdi, prestavil za teden dni. Ker obtoženi svojega izostanka ni opravičil, je sodnik napovedal izdajo naloga za njegovo prisilno privedbo. Za nevarno vožnjo mu grozi do tri leta zapora, za preprečitev uradnega dejanja ali maščevanja uradni osebi pa do dve leti zapora.
Obtoženi je proti koncu lanskega aprila okoli desete ure v nedeljo zvečer vozil po ljubljanski obvoznici, policija pa ga je skušala ustaviti pri odcepu Brdo. Voznik na njene znake ni ustavil, s pospešeno hitrostjo je peljal naprej proti Gorenjski. Na izvozu za Šmartno je zaradi neprilagojene hitrosti trčil v odbojno ograjo, takoj zatem še v policijski avto, a je peljal naprej proti Tacnu, kjer pa je v naselju trčil še v cestno signalizacijo za zaporo ceste. Tudi to ga ni ustavilo. Po navedbah ljubljanske policije je peljal naprej po naselju in trčil še v en avtomobil, ki je pravilno vozil po nasprotni strani ceste. Zaradi poškodovanega vozila je nazadnje obstal na cesti, tako vozniku kot njegovi sopotnici pa so policisti za čas zbiranja obvestil odvzeli prostost. Na vozilih in cestnih objektih je nastala večja materialna škoda, vozniki, potniki in policisti pa so jo odnesli brez poškodb.
Vsako trčenje ni nesreča
Kaznivo dejanje nevarne vožnje v cestnem prometu predstavljajo trije načini vožnje, ki povzročijo konkretno nevarnost za življenje ali telo kakšne osebe. Prva točka 324. člena kazenskega zakonika obravnava vožnjo pod močnim vplivom alkohola (več kot 1,1 promila) ali drugih psihoaktivnih snovi, druga vožnjo z močno prekoračeno najvišjo dovoljeno hitrostjo (za več kot 50 kilometrov na uro na cesti), tretja točka pa obravnava predrzno in brezobzirno vožnjo s kršenjem več cestnoprometnih predpisov. Tožilstvo Danijela Strojana preganja po vseh treh točkah omenjenega člena.
Nekateri strokovnjaki prometne stroke se zavzemajo za to, da tovrstnih trčenj ne bi poimenovali s terminom prometna nesreča, saj gre za dejanje iz malomarnosti. »Pomembno je razlikovati med dogodki, ki so nepredvidljivi, in tistimi, ki so posledica zavestnih in neodgovornih ravnanj, kot sta prehitra vožnja ter vožnja pod vplivom alkohola in drog,« navajajo v Zavodu Varna pot, v katerem si v sodelovanju z agencijo za varnost prometa prizadevajo za spremembo terminologije v primerih, v katerih je nesreča posledica kršenja prometnih pravil.