Uefa je pred začetkom evropskega prvenstva predstavila »kalkulator ogljičnega odtisa«, prejšnji teden pa je objavila tudi okoljsko poročilo o prvenstvu, v katerem je izpostavila 75-odstotno zmanjšanje števila letov reprezentanc v primerjavi s tekmovanjem leta 2016. V poročilu je tudi navedeno, da je 90 odstotkov osebja po Nemčiji med tekmovanjem potovalo z javnim prevozom.
Kot poroča britanski časnik The Times, pa poročilo ne razkriva, kako pogosto so Aleksander Čeferin in drugi funkcionarji uporabljali najeto 12-sedežno zasebno letalo Bombardier Challenger 64, ko je letelo med mesti, kjer so potekale tekme, pa tudi v Ljubljano.
The Times namreč piše, da je letalo z registrsko oznako D-AAAX med 15. junijem in 9. julijem opravilo 16 letov. Med njimi tudi le 14-minutno potovanje med Düsseldorfom in Dortmundom, ki jo je z avtomobilom mogoče prevoziti v manj kot uri. Tiskovni predstavnik Uefe je sicer za časnik dejal, da na njem Čeferina ni bilo, saj da je to pot opravil z električnim avtomobilom, ki ga je zagotovil eden od sponzorjev turnirja. Ni pa pojasnil, na katerem od preostalih 15 letov, ki je še opravilo letalo v času prvenstva, je Čeferin bil.
Letalo je po teh podatkih med turnirjem trikrat poletelo v Ljubljano, nekajkrat pa je letelo tudi med mesti, kjer si je Čeferin ogledal nogometne tekme. V odgovoru je tiskovni predstavnik zapisal le, da so bili nekateri leti vnaprej načrtovani in so bili upoštevani v trajnostni strategiji prvenstva. Dodal je še, da Uefa nima sklenjenega ekskluzivnega dogovora z letalskim prevoznikom, zato tudi nima vpogleda v druge lete, ki jih je to letalo opravilo v tem obdobju.
The Times v članku tudi izpostavlja, da je imel Čeferin 4. julija med vrnitvijo v Slovenijo tudi televizijski intervju, v katerem je spregovoril o boju proti podnebnim spremembam in posebej poudaril, da je očitno, da delamo s planetom nekaj hudo narobe.