Cilj je, da bo po novem drugače, bolj organizirano in objektivno. Strateški svet že ima podatke o kadrih in infrastrukturi ter geografskih področjih in njihovih značilnostih. Na posameznih področjih bomo ugotavljali potrebe in obolevnost na podlagi podatkov NIJZ. Ob upoštevanju vseh teh podatkov bo oblikovan model, s katerim bo mogoče ugotoviti potrebe po posameznih dejavnostih in s tem tudi optimalno zagotavljati storitve prebivalkam in prebivalcem Slovenije.

Ko se pacient naroči na neko storitev, dobi okvirni termin, ki pa ne odraža dejanske čakalne dobe. Dejanska, realizirana čakalna doba je krajša. To pomeni, da pacient pride na vrsto prej, kot mu je bilo sprva rečeno. Če ima večina izvajalcev zelo kratko čakalno dobo za neko storitev, neki izvajalec pa na primer več let, pomeni, da se povprečna čakalna doba močno podaljša. Poleg tega bi morali preveriti, ali pacienti, ki čakajo več let na določeno storitev, to dejansko sploh še potrebujejo. Ker ti podatki niso točni, so pogosto predmet manipulacij. Zato ne želimo govoriti o čakalnih dobah, ampak o številu čakajočih, in še to le o številu čakajočih nad dopustno čakalno dobo. In tudi to dejansko niso konkretni ljudje, ki čakajo, ampak so to naročila. 

Priporočamo