Število potovanj z avtomobilom se namreč v zadnjih desetih letih ni zmanjšalo niti za piko in vztraja pri nekaj več kot 38 odstotkih, pozitivno povečanje deleža poti, opravljenih peš in s kolesom, pa gre na račun zmanjšanja tistih, ki jih ljudje opravijo z javnim potniškim prevozom. V desetih letih se je ta delež zmanjšal za 4,5 odstotne točke, le 8,8 odstotka poti Ljubljančani opravimo z mestnimi avtobusi. Kako šibka točka trajnostnega prometa v Ljubljani je ravno javni potniški prevoz, v tem časopisu opozarjamo že leta, in četudi ni brez soli argument, da ga je težje načrtovati uporabniku prijazneje, če se 10 odstotkov potnikov ne validira, je neproduktivno to uporabljati kot izgovor, namesto da bi reševali tako ta problem kot tudi ugotovili, zakaj šepa ravno pri JPP.
Obravnava mladoletnih nasilnežev: Se bomo zganili šele ob večji tragediji?