Na drugem mestu je s 30 milijardami dolarjev Toyota, ki jo povezujemo z zanesljivostjo in trpežnostjo. S 23 milijardami dolarjev sledi BMW, ki slovi po nemški kakovosti, zmogljivosti, luksuzu in voznih užitkih. Četrti je Mercedes-Benz z vrednostjo 22,8 milijarde dolarjev. Znamka se lahko pohvali s tradicijo ter statusom, povezanim z njo, luksuzom in prestižem. S 16,7 milijarde dolarjev sledi Porsche. Tudi pri tem imamo opravka s tradicijo in luksuzom, ki ga spremlja še pridih športnosti in zmogljivosti. Na šesto mesto se je uvrstil Ferrari z vrednostjo 10,4 milijarde dolarjev ter dirkaškim pedigrejem, ekskluzivnostjo, luksuzom in izpiljenim zvenom motorja. Omembe vredni prepoznavni znamki sta še Volvo, ki slovi po varnosti, in Rolls-Royce, ki je sinonim za ekskluzivnost in razkošje.
Skrajni desnici se odpira pot do vodenja vlade