V ljubljanski galeriji Ex Arte v Židovski ulici bo do 5. aprila na ogled razstava mladega fotografa Jona Žagarja, ki se navdušuje nad tehniko analogne fotografije. Ko nastopi noč, Jon Žagar odnese svojo fotografsko opremo globoko v gozd in premleva, kaj se skriva na drugi strani strahu. Ali se sploh splača pogledati. Indikator česa je pravzaprav strah? »Strah je temeljno človeško čustvo. Večinoma se zgodi, da ga potlačimo, mene pa zanima, kaj se zgodi, ko ga sprejmeš. Moja praksa temelji na neposrednem soočenju. Namesto da bi zdajle, recimo, zbežal iz galerije, ali pa iz gozda, se ustavim, postavim fotoaparat in se vprašam, kaj lahko v tem trenutku odkrijem. Ta razstava ni le moja osebna izkušnja, ampak raziskava odnosa med vidnim in nevidnim, med temo in svetlobo. Strah pogosto izvira iz neznanega. Ko se vanj poglobiš, začneš odkrivati tisto, kar je skrito,« je povedal Žagar na odprtju razstave Vihar mi v kozarec vlil je ocean. V bliskavici noči rad ustvarja poetične črno-bele podobe, ki niso strogo dokumentarne, temveč v sanjavem pretoku nekje vmes. Z manipulacijo svetlobe se drevesa, pokrajine in druge figure na njegovih fotografijah majejo med otipljivim in iluzornim.
Dijaški dom Ivana Cankarja ima končno požarni alarm