Raad za izhodišče jemlje artefakte in podatke, ki jih z vizualnimi in diskurzivnimi prijemi pelje dlje od dokumentarnosti. Projekt bo kritično osvetlil nekatere spregledane vidike znotraj mednarodnega sistema umetnosti v razmerju do aktualnih urgentnih točk geostrateškega prostora, od Bližnjega vzhoda do globalnega Zahoda.
Razstavljeni objekti, tiskovine, kolaži, fotografije, svetlobne instalacije in video bodo obravnavali bombardiranje umetnikove rojstne hiše v Libanonu leta 1983, razpad Jugoslavije v kontekstu svetovnega dogajanja na začetku 90. let minulega stoletja, zgodovino najodmevnejših bližnjevzhodnih političnih škandalov, vsakdanje življenje svetovnih voditeljev, serijo vojaških kamuflaž različnih umetnikov, poskuse vzgajanja invazivnih ptic za pošiljanje na ozemlja sovražnikov desničarske krščanske milice ter uničenje in neoliberalno obnovo Bejruta kot nadaljevanje vojne. Posebno poglavje bo posvečeno povezavi umetnikove družinske zgodovine z vlogo jugoslovanskih gradbenih koncernov v nastajanju ribiškega podjetja, ki je bilo sprožilec libanonske državljanske vojne.