Kelvišarjeva, ki je na čelu črnomaljske Adrie Dom že devet let, je poslovna voditeljica, ki pri obljubah pritiska na zavoro in pri dejanjih dodaja plin. Ker je prepričana, da so poslovni voditelji uspešnejši, če dajo več kot obljubljajo. Poslovna voditeljica, ki ne sprašuje, kaj je mogoče in kaj ne, ampak sprašuje, kaj je smiselno, kaj potrebujemo in kaj bo samo okras za nabiranje prahu. Vodi, posluje in živi z zgledom. Je karizmatična, tako jo opisujejo zaposleni v Adria Dom, in ima neverjetno energijo in pogum, s katerima je podjetje popeljala do v svetu priznanega narekovalca smernic mobilnih in modularnih hiš in mobilnih šotorov. O njenem uspehu pa so v prvi vrsti zgovorne predvsem poslovne številke.

Od popolne preobrazbe do več kot trikratnega povečanja prihodkov

Digitalizacija, iskanje novih trgov, novi trendi in dizajni mobilnih hišic, mobilnih šotorov in modularnih hiš, trajnostna zaveza, napredovanje in razvoj zaposlenih, njihovo dobro počutje na delovnem mestu, iskreni odnosi in sodelovanje med zaposlenimi. Z naštetimi cilji je Marta Kelvišar, univerzitetna diplomirana ekonomistka in pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, začela vodenje v Adrii Dom, ki je od leta 2017 del francoske skupine Trigano. Rezultati pa so: modernizacija poslovanja, visoka organizacijska kultura, inovacije, okolju prijazni in kakovostni produkti z vrhunskim dizajnom in višjo ceno, povprečna 20-odstotna rast podjetja v zadnjih osmih letih, v devetih letih so prihodke s 17 milijonov evrov povečali na skoraj 57 milijonov, dodano vrednost na zaposlenega so s 30.000 evrov povečali na 68.000 evrov. Adria Dom je tako na svoji 20 let dolgi poti lansko poslovanje strnila z vsemi rekordi. Ker so zagnano delali tudi med epidemijo covida-19.

V Adrii Dom so zaposleni vselej na prvem mestu

In ker je Marta Kelvišar po besedah svojih zaposlenih vizionarska poslovna voditeljica, saj ima sposobnost predvideti uresničljivo, želeno in pozitivno prihodnost, kar ji uspe tudi v najtežjih in najbolj kritičnih trenutkih, je začrtala jasen cilj, da bo treba zaradi širitve trgov in vse večjega povpraševanja po njihovih hišicah in šotorih v Kanižarici pri Črnomlju prilagoditi organizacijo dela. Tako so uvedli delo v dveh izmenah, povečali produktivnost in število zaposlenih na 305, natančneje za 185 odstotkov, uvedli so vitko poslovanje in se znebili nepotrebnih stroškov in sredstev. V prvi vrsti pa so v ospredje postavili zaposlene, njihovo sodelovanje, učenje tako na strokovnih področjih kot o mehkih veščinah, mentorstvo, napredovanje in nagrajevanje. Adria Dom si je s tem zagotovila večjo zavzetost zaposlenih, v njenem spričevalu pa piše, da se želi kar 97 odstotkov zaposlenih razvijati, sodelovati in povezovati, kar jih glede na zavzetost zaposlenih uvršča med najboljša podjetja na svetu.

Investicije v trajnost, razvoj, raziskovanje, tehnologijo

Poleg v zaposlene Adria Dom zadnjih devet let veliko investira v trajnost (sončne celice za samooskrbo z elektriko, dobavitelji so 90-odstotno lokalni oziroma slovenski, zmanjšali so proizvodni ogljični odtis, njihovi izdelki so od 80- do 90-odstotno razgradljivi) in raziskovalno-razvojno dejavnost. Samo lani so za razvoj 37 novih produktov investirali 2,1 milijona evrov. In tu so še investicije v tehnološko opremo, za katero so v zadnjih štirih letih namenili 1,6 milijona evrov, od tega največ v digitalizacijo proizvodnje z digitalnim dvojčkom in vodenje delavcev s pametnimi urami, kar je skokovito povečalo produktivnost in jim obenem prineslo nagrado go digital za digitalni dvojček kot najboljši digitalni slovenski projekt. In nagrad je še za dolg seznam - za poslovne, produktne in procesne dosežke, zaposlovanje in inovacije.

Priporočamo