Steklarna Rogaška je podjetje v ZDA ustanovila pred dvema letoma, po načrtih pa naj bi šele v tretjem letu poslovalo z dobičkom. Delež izdelkov pod lastno blagovno znamko se je sicer v primerjavi z letom 2010 lani povečal za dobrih deset odstotnih točk in je znašal 37 odstotkov.

V letošnjem letu pa lahko Steklarna Rogaška pričakuje tudi lastniške spremembe. Konec lanskega leta je namreč podjetje Metropolitana, ki je v lasti Ljubljanske nadškofije, začelo prodajni postopek steklarne. Metropolitana sicer ni lastnik Steklarne Rogaška (skoraj stoodstotni lastnik je Zvon Ena Holding), ima pa na njenih delnicah zastavno pravico. Za prodajo družbe je Metropolitana najela KPMG. Interes za nakup je že izrazilo nekaj podjetij in finančnih skladov. Ali se za nakup še vedno zanima tudi največja steklarna na svetu Waterford s sedežem na Irskem, ni znano. Waterford je sicer izrazil resen interes za prevzem Steklarne Rogaška v minulem letu in za njo po neuradnih informacijah ponujal 24 milijonov evrov.

Po naših informacijah KPMG trenutno izvaja skrbni pregled Steklarne Rogaška. Del tako pridobljenih podatkov bo vključen v informacijski memorandum, ki ga bodo kandidati za nakup družbe prejeli v začetku februarja. V drugi polovici marca zapade rok, do katerega morajo ponudniki oddati nezavezujoče ponudbe. Tisti, ki bodo uvrščeni v drugi krog, bodo skrbne preglede lahko izvedli aprila in maja, čemur bo sledila oddaja zavezujočih ponudb.

sebastjan.morozov@dnevnik.si