Razlog so zlasti podražitve gradnje šentviškega predora,  v ozadju katerih tiči posebna obravnava, ki so je že leta v Darsu in tudi pri dosedanjih prometnih ministrih deležna slovenska gradbena podjetja, zlasti SCT. Kot nam je včeraj zatrdil Rajko Siročič, o morebitni menjavi ni bil uradno obveščen.

Še pred menjavo vodstva Darsa bo predvidoma prišlo do razširitve nadzornega sveta v skladu s pred meseci sprejetimi statutarnimi spremembami. Sedanjim šestim nadzornikom bi se lahko že na današnji seji vlade pridružili trije novi. Kdo, nismo uspeli izvedeti, med njimi naj bi bil skoraj zagotovo Franc Capuder (NSi). Prav tako ostaja odprto vprašanje, ali bo prišlo do sprememb pri vodenju nadzornega sveta. Dopolnitev nadzornega sveta bi namreč lahko izkoristili za ponovno glasovanje o predsedniku nadzornega sveta. Sedaj ga vodi Franci Slak (NSi), ki v zadnjih letih ni skoparil s kritikami na račun uprave Darsa in njenim načinom vodenja družbe, pri tem je imel zlasti podporo finančnega ministra Andreja Bajuka.

Ni izključeno, da se s predvidenim imenovanjem novih članov nadzornega sveta, s katerim vlada zaradi koalicijskih nesoglasij odlaša že več mesecev, spet ne bo zapletlo. Na ministrstvu za javno upravo so nam pojasnili, da na dnevnem redu kadrovske komisije vlade, ki jo vodi Gregor Virant, predloga za imenovanje treh novih članov nadzornega sveta Darsa ni bilo, zato tudi ni uvrščen na dnevni red današnje seje vlade. So nas pa za nadaljnja pojasnila napotili na prometno ministrstvo, ki je predlagatelj kandidatov za člane nadzornega sveta Darsa. Pristojni za pojasnila na tem ministrstvu včeraj popoldne niso bili dosegljivi. Ob tem velja omeniti, da ministrstva lahko svoje predloge neposredno predložijo tudi na sejo vlade.

vesna.vukovic@dnevnik.si