Uspešne spletne kampanje povežejo člane spletnih skupnosti in jih spodbudijo k konkretnim dejanjem, je pojasnil Self. Kot je še poudaril, zgolj spletna omrežja kot sta Facebook ali Twitter dandanes nista dovolj, saj v kampanji "nihče ne zmaga zato, ker bi imel največ prijateljev". Veliko pomembnejša je vsebina sporočila, je še dejal Self, ki je kot bistveno izpostavil iskrenost in transparentnost pri nagovarjanju spletnih uporabnikov.

Sporočilo naj bo avtentično in osebno, je še izpostavil Self. Da bo spletna kampanja učinkovita, je potrebno doseči čustven odziv uporabnikov, ki jih bo spodbudil k mobilizaciji. Kot je še dejal, tehnologija sama po sebi ni dovolj, vendar pa lahko pripomore, da strast in energija začetne ideje preraseta v nekaj bistveno večjega.

Uporabniki spleta pričakujejo drugačen način interakcije, kot jim ga ponuja televizija, je še pojasnil Self. Ljudje bodo radi sodelovali v spletnih skupnostih, če bodo imeli na izbiro različne oblike sodelovanja in če bo ustvarjanje spletnih skupnostih preprosto, je še poudaril.

Med predsedniško kampanjo Baracka Obame je bilo doniranih 770 milijonov dolarjev, kar dve tretjini sredstev prek spleta. Ustvarjenih je bilo več kot 200 milijonov stikov z volivci, kar je več, kot je volivcev v ZDA, je še dejal Self.