V računalniček je treba vnesti stroške nakupa avtomobila, registracije, zavarovanja, število prevoženih kilometrov na leto, ceno avtocestne vinjete in popravil ter rednega pregleda avtomobila. "V računalniček nismo všteli dodatnih stroškov, kot so na primer nakup stojala za kolesa in pranje avtomobila, vendar pa niti ti stroški pogosto niso zanemarljivi," razlaga Katarina Otrin, ki je pripravila spletni računalniček. Iz Focusa so še sporočili, da so izračuni pokazali, da bodo uporabniki avtomobila nizkocenovnega razreda (okoli deset tisoč evrov), ki ga bodo vozili povprečno pet let, z najnižjimi zavarovanji in drugimi taksami, z minimalnim številom prevoženih kilometrov in nizko porabo goriva (5 litrov na 100 kilometrov), z majhnimi stroški parkiranja in minimalnimi stroški servisiranja, pod pogojem, da se jim vozilo v tem času ne bo pokvarilo in ne bodo imeli prometnih nesreč, na leto odšteli okoli 3000 evrov. "Računalniček smo predstavili pred nekaj dnevi in že dobili kar nekaj pozitivnih odzivov. Mnogi so nam sporočili, da sploh niso vedeli, da je avtomobil takšen strošek v njihovem življenju, zato bodo v prihodnosti tudi razmislili, ali sploh potrebujejo doma več kot eno vozilo. Projekt smo pripravili, ker je splošno znano, da imajo mnogi velike težave s podobnimi izračuni," pravi predstavnica za odnose z javnostmi pri Focusu Anela Bešo in dodaja, da bodo zadnjo pridobitev podrobneje predstavili ob tednu mobilnosti v septembru.

V društvu se dobro zavedajo, da Slovenija ne slovi ravno po učinkovitem in kakovostnem javnem prevozu, a kljub vsemu upajo, da bo računalniček marsikoga prepričal, da se bo raje kot s svojim vozilom odpravil na pot z javnimi prevozniki.