Količina odpadne embalaže v zadnjem desetletju narašča hitreje od stopnje recikliranja. To pomeni, da se je v povprečju količina odpadne plastike v tem časovnem obdobju povečala za skoraj 25 %. DS Smith je kot vodilni proizvajalec trajnostne embalaže iz valovitega kartona, v koraku z globalnimi premiki močno pripomogel k reševanju problematike in dosegel ključno prelomnico v trajnostni strategiji podjetja. V sodelovanju z najbolj prepoznavnimi blagovnimi znamkami hitro potrošnih dobrin na svetu (FMCG) je pred načrtovanim rokom nadomestil več kot milijardo kosov plastike.

 

 

 

Do maja 2024 je DS Smith, ki posluje na 27 mednarodnih trgih, tudi v Sloveniji, zamenjal že več kot 1,2 milijarde kosov plastične embalaže z bolj trajnostnimi kartonskimi rešitvami. Podjetje je tako kar 16 mesecev pred predvidenim rokom doseglo cilj iz svoje trajnostne strategije »Now & Next«, ki zajema zmanjšanje, nadomestitev ali popolno odstranitev vse primarne in sekundarne plastične embalaže z uporabo DS Smithovih recikabilnih rešitev. 

 

Pomembni dosežki tudi v Sloveniji

Trajnostna strategija »Now & Next je bila vzpostavljena leta 2020 s ciljem zamenjave in zmanjševanja plastike. »Ko smo oblikovali našo trajnostno strategijo, smo želeli vključiti cilje, ki bi prinesli pozitivne okoljske spremembe znotraj in zunaj podjetja DS Smith,« pravi Gabriel Balogh, direktor DS Smith Slovenija. Od takrat so z embalažnimi alternativami iz valovitega kartona v Sloveniji nadomestili že več kot 1,5 milijonov kosov plastike, povpraševanje pa vsak dan narašča. Od leta 2020 je podjetje po vseh vzhodnoevropskih državah skoraj podvojilo letno količino nadomeščenih kosov plastike. »S tesnim sodelovanjem s strankami in neprekinjenimi prizadevanji za zamenjavo problematičnih plastičnih materialov, znatno prispevamo k zmanjšanju našega vpliva na planet. Danes to prizadevanje ni več samo privilegij, postalo je nujnost,« je še dodal Balogh.




 

Trajnostno oblikovanje prežema vse ravni podjetja

DS Smithov prispevek k ponovni uporabi papirnih vlaken vsako leto prepreči sečnjo kar 360 tisoč dreves. Ta izjemni dosežek je rezultat krožnega oblikovanja, ki je temelj delovanja celotnega podjetja. Miselnost, razvita v sodelovanju s fundacijo Ellen MacArthur, pa je znana tudi 800 oblikovalcem podjetja DS Smith, ki so usposobljeni za delo v skladu z načeli krožnega oblikovanja. Končni rezultat tega prepleta strategije pa je doseganje cilja »1 milijarde«, pri katerem je ključni del procesa oblikovanja uporaba teh načel.


DS Smith je prvi v papirni embalažni industriji, ki je uvedel metriko krožnega oblikovanja za embalažo v različnih sektorjih, kot so maloprodaja, živila in pijače, avtomobilski deli ter industrijske naprave. Nastali so popolnoma inovativni in 100 % recikabilni izdelki kot je DS Smith LiftUp, RoundWrap, Easy Bowl in košarice za sadje in zelenjavo. Zavezanost podjetja krožnemu oblikovanju in trajnostnim praksam je zgled za celotno industrijo, izjemni dosežki pa predstavljajo pomemben korak proti bolj trajnostni prihodnosti, tako v Sloveniji kot drugod po svetu.



DS Smith »Fruit and Vegetable punnets«, košarice za sadje iz zelenjavo iz valovitega kartona, ki jih je mogoče v celoti reciklirati.
 

 


DS Smith Round Wrap


Easy Bowl

 

Priporočamo