Pravno mnenje so nadzorniki Laškega, kot kaže, dobili v roke danes, pri čemer v pivovarni podrobnosti glede v sporočilu za javnost niso navedli, z mnenjem pa naj bi dobili dodatne informacije oz. pravno opredelili "odprte postavke" v kupoprodajni pogodbi za Mercator.

Pivovarna Laško svoj delež v Mercatorju prodaja skupaj s konzorcijem bank, s katerimi ima v lasti 52,10 odstotka delnic Mercatorja. Družbe iz skupine Pivovarna Laško - Pivovarna Laško, Pivovarna Union in Radenska - imajo skupaj v Mercatorju 23,34-odstotni lastniški delež.

Prodaja Mercatorja hrvaškemu Agrokorju je sicer začasno ustavljena, saj soglasja k prodaji še ni dal nadzorni svet Nove Ljubljanske banke (NLB), lastnice več kot desetine delnic Mercatorja.

Nadzorniki NLB so sicer imeli soglasje o prodaji Mercatorja na dnevnem redu na torkovi seji, a zaradi nesklepčnosti niso mogli odločati o izdaji soglasja za prodajo. Zaradi morebitnega nasprotja interesov se je namreč izločilo več članov. Nadzorniki so upravi predlagali, naj za odločanje o Mercatorju skliče skupščino.

Do prejšnjega tedna je bil zaradi namere Mercatorja za prevzem pivovarne in določb prevzemne zakonodaje "blokiran" tudi delež Laščanov v trgovski družbi. Mercator se je sicer tednom dni odločil, da zaradi "neobvladljivih tveganj, ki jih prinašajo za ponedeljkovo skupščino Pivovarne Laško predlagani sklepi", ne bo objavil ponudbe za prevzem Laškega.

Nadzorni svet Pivovarne Laško je zato v četrtek na predlog uprave sklenil, da se z dnevnega reda ponedeljkove skupščine umakne predlog sklepa o prodaji deleža v Mercatorju Agrokorju. Delničarji se bodo tako predvidoma le seznanili z aktivnostmi glede prodaje.

Prav tako so z dnevnega reda skupščine umaknili nasprotni predlog Vseslovenskega združenja malih delničarjev, naj pristojni organ pivovarne o prodaji Mercatorja odloča po zaključku vseh postopkov v zvezi s prevzemom Pivovarne Laško s strani Mercatorja.

Nadzorni svet Pivovarne Laško je danes obravnaval in sprejel tudi letni poslovni načrt Pivovarne Laško in skupine Laško za leto 2012. V letošnjem letu bo Laško na ravni skupine prodalo 3,8 milijona hektolitrov pijač in ustvaril 215 milijonov evrov neto prihodkov.

Skupina Pivovarna Laško bo v letu 2012 sledila že sprejeti petletni strategiji rasti do leta 2014. Ta predvideva drzno rast skupine na tujih trgih in ohranitev vodilnih tržnih deležev vseh nosilnih blagovnih znamk na domačem trgu.

V letu 2012 bodo družbe iz skupine Laško prodale 3,8 milijona hektolitrov vseh pijač, kar je za 4,5 odstotka več od ocenjene prodaje v letu 2011, neto prihodke pa namerava povečati za 4,4 odstotka glede na lansko leto.