Znanstveniki upajo, da bo nov ameriški teleskop, ki ga bodo začeli uporabljati leta 2014, sposoben zaznati odsev svetlobe iz oceanskih površin. Raziskavo ameriških astronomov so objavili v publikaciji Astrophysical Journal Letters.

Tyler Robinson z univerze v zvezni državi Seattle upa, da bo astronomom nova tehnologija prišla prav pri iskanju planetov, podobnih Zemlji.

"Osredotočamo se na razred planetov izven Osončja, ki jih še nismo odkrili, tako da bodo primerljivi z Zemljo tako v velikosti kot tudi zgradbi in bo razdalja med njimi in njihovimi zvezdami podobna Zemljini oddaljenosti od Sonca,“ je Robinson povedal za BBC. "Cilj je najti nekaj, kar bi bilo skoraj v vsakem pogledu podobno Zemlji, tako da bi radi tudi potrdili, da so na planetovi površini tekoči oceani.“

Takšni oceani bi lahko bili znak, da se je na planetu razvilo življenje na podoben način, kot se je razvilo na Zemlji. Robinson upa, da bo odsev (efekt, ki ga vidimo, ko se svetloba odbije od oceanske gladine) lahko razkril prisotnost Zemlji podobnih planetov izven naše vesoljske soseščine.