Visoko rast naročnikov (slaba dva odstotka) so zabeležili tudi pri najbolje prodajanemu dnevniku, Slovenskih novicah, a jih je na drugi strani doletel še višji padec prodane naklade. Podobna je slika pri tednikih, kjer so padce prodaje, a rast naročnikov v primerjavi s tretjim četrtletjem lani dosegli trije najbolje prodajani časopisi, Nedeljski dnevnik (101.367), Nedelo (47.125) in Lady (41.918).

Najvišjo distribuirano naklado med prilogami je v zadnjem četrtletju lani izkazal Vikend (184.749), ki mu sledita Pilot (160.185) in Moj dom (153.983), najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki pa sta imela tednik Žurnal (292.518) in dnevnik Žurnal24 (109.546). Med štirinajstdnevniki je po podatkih za drugo polletje minulega leta prvo mesto zasedla Anja (9559), sledita pa ji Bravo (8232) in Kih (5703). Najvišjo prodano naklado med mesečniki je znova izkazala revija Vzajemnost (32.067), in sicer pred Reader's Digestom (21.206) in Cicidojem (17.234).

Iz včeraj objavljenih rezultatov projekta, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), je sicer razvidno, da nacionalna raziskava branosti že drugič zaporedoma ugotavlja celo rast, "kar je za trg tiskanih medijev izjemno spodbudno".

tomaz.modic@dnevnik.si