Vendarle to ne bo, če bo Mattel prošnji ugodil, prva radikalna sprememba videza sicer bujne svetlolaske. Že od leta 1959, ko se je prvič pojavila na prodajnih policah, je Barbie vzbujala kontroverznost. V letih njene izjemne priljubljenosti so jo obtoževali promocije neprimernega in seksualnega videza, pa tudi neumnosti in morda, kar je še najpomembneje, promocije nezdravega zunanjega videza. Finski raziskovalci so nekoč celo prišli do zaključka, da če bi bila Barbie resnična oseba, bi bila previtka za menstrualni ciklus.

Tako se morda zdi dokaj nenavadno, da bi Barbie sedaj uporabili za grajenje samozavesti pri dekletih. Ravno to pa je gonilna sila facebookove kampanje, katere začetnici sta Jane Bingham in Rebecca Sypin. Do nje sta prišli zatem, ko sta Binghamova in Sypinova hči zaradi kemoterapije izgubili lase. Idejni vodji plešaste Barbie tako menita, da bi takšna lutka pomagala mladim dekletom, ki so zaradi bolezni ostala plešaste.

Mnogi še vedno menijo, da tudi če Barbie nadeneš drugačno barvo las ali polti, ta še vedno predstavlja nezdravo podobo dekleta, ki je sicer najhujši ideal zahodnega sveta.